12 червня 2025 року у Північному кампусі Львівського національного університету ветеринарної медицини та біотехнологій імені С.З. Ґжицького в межах проведення тренінгу «Можливості міжнародної співпраці для викладачів та науковців» було презентовано результати участі університету в міжнародному проєкті Erasmus+ К2 DEFEP (101083143) «Дистанційна освіта майбутнього: кращі практики ЄС у відповідь на запити сучасних здобувачів вищої освіти та ринку праці». Зустріч, ініційована відділом міжнародних зв’язків, зібрала представників різних факультетів університету.
У контексті тематики тренінгу учасники DEFEP зазначили, що в умовах глобальних викликів та цифрової трансформації освіти Україна повинна активно формувати власну модель дистанційного навчання, поєднуючи академічну гнучкість, інноваційні підходи та відкритість до міжнародної співпраці. Запорукою цього є впровадження сучасних платформ, розробка адаптивних освітніх програм і створення умов для мобільності студентів і викладачів у цифровому середовищі. Дистанційна освіта в Україні – це не лише відповідь на виклики, а й інструмент діалогу з міжнародною спільнотою, платформа для нових освітніх альянсів і обміну кращими практиками.
Під час зустрічі з університетським колективом було проведено конструктивне обговорення щодо перспектив впровадження дистанційної форми здобуття освіти на окремих освітніх програмах. До діалогу долучилися представники факультетів, які висловили зацікавлення в пілотуванні дистанційного формату на окремих бакалаврських і магістерських програмах, зокрема у галузях економіки, ІТ, управління та туризму.
Гаранти освітніх програм представили свої бачення у сфері цифровізації навчального процесу. Особливу увагу було приділено адаптації навчальних планів до онлайн-формату, забезпеченню академічної доброчесності в умовах дистанційного навчання, технічному та методичному супроводу студентів і викладачів, можливостям співпраці з міжнародними освітніми платформами та партнерами.
Обговорення стало важливим етапом на шляху до розширення освітніх можливостей університету, підвищення його міжнародної конкурентоспроможності та відповідності сучасним освітнім тенденціям, інтеграції дистанційного навчання та підготовки фахівців до глобальних викликів.