Протягом листопада-грудня 2024 р. в рамках реалізації міжнародного проєкту Erasmus+ К2 DEFEP – 101083143 «Дистанційна освіта майбутнього: кращі практики ЄС у відповідь на вимоги сучасних здобувачів вищої освіти та представників ринку праці» робоча група ЛНУП провела ряд зустрічей зі школярами м. Львова і Львівської області. Метою зустрічей було ознайомлення учнів 9-11 класів з умовами вступу до ЛНУП у 2025 н.р.
Робоча група ознайомила присутніх з особливостями вступу до закладів вищої освіти під час воєнного стану. Особливу увагу було приділено різноманітним спеціальностям, які школярі можуть обрати у ЛНУП, та предметам, які потрібно складати для вступу на обрану спеціальність.

В межах реалізації міжнародного проєкту Erasmus+ К2 DEFEP – 101083143 «Дистанційна освіта майбутнього: кращі практики ЄС у відповідь на вимоги сучасних здобувачів вищої освіти та представників ринку праці» робочою групою ЛНУП були розроблені промоційні матеріали з метою популяризації дистанційної освіти в українських університетах. Це інформаційна брошура та презентація українською та англійською мовами. Ці матеріали містять інформацію про переваги дистанційного навчання, а також виклики, які постають перед студентами дистанційної форми навчання. Серед переваг є:

З метою популяризації дистанційної освіти серед освітян та роботодавців 16 грудня 2024 р. в межах реалізації міжнародного проєкту Erasmus+ К2 DEFEP – 101083143 «Дистанційна освіта майбутнього: кращі практики ЄС у відповідь на вимоги сучасних здобувачів вищої освіти та представників ринку праці» робоча група ЛНУП провела круглий стіл на тему «Застосування новітніх технологій і методів в умовах дистанційного навчання». На зустрічі було обговорено ключові аспекти організації дистанційного навчання загалом, а також запровадження окремих онлайн-курсів у ЛНУП. Було наголошено, що відкриття лабораторії дистанційного навчання відкриває перед викладачами ЛНУП широкі можливості для модернізації освітнього процесу, який включає:

27 березня 2025 року на засіданні Вченої ради було затверджено Положення про дистанційну форму здобуття вищої освіти у Львівському національному університеті ветеринарної медицини та біотехнологій імені С.З. Ґжицького. Положення розроблене в межах реалізації проєкту Erasmus+ К2 – 101083143 «Дистанційна освіта майбутнього: кращі практики ЄС у відповідь на вимоги сучасних здобувачів вищої освіти та представників ринку праці» (DEFEP) і було представлено для обговорення виконавцем проєкту Людмилою Гнатишин. Після обговорення членами Вченої ради положення було прийнято і введено в дію наказом ректора. Документ визначає основні правила здобуття вищої освіти в університеті за дистанційною формою.

У січні 2025 року в межах реалізації міжнародного проєкту Erasmus+ К2 DEFEP – 101083143 «Дистанційна освіта майбутнього: кращі практики ЄС у відповідь на вимоги сучасних здобувачів вищої освіти та представників ринку праці» відбулося засідання робочої групи ЛНУП.
Координатор проєкту Оксана Прокопишин підсумувала результати, які були досягнуті в рамках виконання робочих пакетів протягом 2024 року. Основні завдання, які були виконані, це: організація координаційної зустрічі партнерів проєкту на базі ЛНУП; розробка учасниками проєкту типових нормативних документів для впровадження дистанційної освіти в університеті та створення організаційної структури в ЛНУП; закупівля обладнання та відкриття лабораторії дистанційної освіти; участь академічної спільноти ЛНУП у тренінгу з організації дистанційного навчання; участь робочої групи у тренінгу з неформальної освіти; участь у координаційній зустрічі у Молдові.

У межах реалізації проєкту ЄС Erasmus+ К2 DEFEP – 101083143 «Дистанційна освіта майбутнього: кращі практики ЄС у відповідь на вимоги сучасних здобувачів вищої освіти та представників ринку праці» робочою групою ЛНУВМБ імені С.З. Ґжицького були розроблені інформаційні матеріали українською та англійською мовами для популяризації дистанційної освіти в Україні та за її межами.
В умовах глобальних викликів, зростання напруги на міжнародному рівні, військових конфліктів і пандемій дистанційна освіта стає невід’ємною частиною сучасного освітнього процесу.
Матеріали висвітлюють переваги дистанційної освіти для студентів у сучасному глобалізованому світі, а також виклики, з якими стикаються учасники освітнього процесу, і шляхи їх подолання.

Development of information materials

Within the framework of the EU Erasmus+ project «Distance Education for Future: best EU practices in response to the requests of modern higher education seekers and labor market» 101083143 - DEFEP - ERASMUS-EDU-2022-CBHE, the working group of Z. Gzhytskyi LNUVMB have developed information materials in the Ukrainian and English languages to promote distance education in Ukraine and abroad.
In the context of global challenges, growing tensions at the international level, military conflicts, pandemics challenges, distance education is becoming an integral part of the educational process today.
The materials present the benefits of distance form of education in today's globalized world, as well as the challenges the students and teachers may face and the ways to overcome them.

12 червня 2025 року у Північному кампусі Львівського національного університету ветеринарної медицини та біотехнологій імені С.З. Ґжицького в межах проведення тренінгу «Можливості міжнародної співпраці для викладачів та науковців» було презентовано результати участі університету в міжнародному проєкті Erasmus+ К2 DEFEP (101083143) «Дистанційна освіта майбутнього: кращі практики ЄС у відповідь на запити сучасних здобувачів вищої освіти та ринку праці». Зустріч, ініційована відділом міжнародних зв’язків, зібрала представників різних факультетів університету.
У контексті тематики тренінгу учасники DEFEP зазначили, що в умовах глобальних викликів та цифрової трансформації освіти Україна повинна активно формувати власну модель дистанційного навчання, поєднуючи академічну гнучкість, інноваційні підходи та відкритість до міжнародної співпраці. Запорукою цього є впровадження сучасних платформ, розробка адаптивних освітніх програм і створення умов для мобільності студентів і викладачів у цифровому середовищі. Дистанційна освіта в Україні – це не лише відповідь на виклики, а й інструмент діалогу з міжнародною спільнотою, платформа для нових освітніх альянсів і обміну кращими практиками.

У рамках профорієнтаційних заходів команда учасників міжнародного проєкту DEFEP (101083143 – Distance Education for Future) презентувала унікальні можливості дистанційної форми здобуття вищої освіти. Ці події стали справжнім відкриттям для майбутніх студентів, які прагнуть дізнатися більше про сучасні тенденції у вищій освіті та перспективи, які відкриває дистанційне навчання.
Під час зустрічей:
- презентовано магістерську програму «Облік і оподаткування» за дистанційною формою здобуття освіти, набір на яку у 2025 році буде здійснюватися в університеті;
- детально висвітлено особливості дистанційного навчання в контексті оновлених положень університету;
- проінформовано потенційних абітурієнтів – випускників бакалаврських програм – про переваги дистанційної освіти в умовах розвитку технологій та змін на ринку праці.