21 червня 2023 року відбулось підсумкове у навчальному році засідання Вченої ради Львівського національного університету природокористування, на якому розглядались наступні питання:
1. Про результати навчальної, наукової, виховної, фінансової та господарської діяльності у 2022–2023 н.р. та завдання на 2023–2024 н.р.
Доповідали: перший проректор, проректор з наукової роботи, проректор з навчально-виховної роботи, проректор з адміністративно-господарської роботи. В обговоренні питання взяли участь декани факультетів, головний бухгалтер університету.
Про результати навчальної роботи доповідала перший проректор Ірина Федів, яка акцентувала увагу на основних досягненнях університету, зокрема: акредитовано освітні програми першого (бакалаврського) рівня «Маркетинг», «Право», «Автоматизація та КІТ», другого (магістерського) рівня – «Інформаційні технології», «Туризм», третього (освітньо-наукового) рівня – «Екологія», «Геодезія та землеустрій»; запроваджено нові освітні програми бакалаврського рівня «Біоекономіка», «Відновлювані джерела енергії та гідроенергетика», магістерського рівня «Міжнародний маркетинг»; продовжено процес цифровізації управління університетом через автоматизацію складання розкладу занять, розподілу і списання педагогічного навантаження, погодження і затвердження документів, опитування студентів і працівників; підвищено якість підготовки і захисту курсових робіт (проєктів) та запроваджено формування електронної бази їх зберігання; запроваджено навчально-наукові семінари з написання та підготовки кваліфікаційних робіт (проєктів); запроваджено систему перевірки кваліфікаційних робіт (проєктів) на плагіат у фахових коледжах університету; введено інновації в освітньому середовищі з використанням платформ Labster, Solidworks, Siemens, Amazon web Services, AgriAnalytica; створено лабораторію підготовки навчального відеоконтенту, 4 навчальні лабораторії, 2 комп’ютерні класи, 1 кабінет інноваційної творчості, 1 навчально-методичний кабінет, оновлено низку наявних лабораторій; здійснюється робота у 10 проєктах Erasmus+ та подано 10 заявок на участь у проєктах Erasmus+ у 2023 році; проведено низку просвітницьких університетських заходів щодо академічної доброчесності, затверджено Кодекс академічної доброчесності та запроваджено практику підписання Декларації про академічну доброчесність. Разом з тим, залишаються проблемні питання, які потрібно вирішувати в наступному навчальному році, а саме: відійти від практики формування малокомплектних груп, що, у свою чергу, ставить завдання про припинення надання освітніх послуг за непопулярними освітніми програмами; зменшити рівень навантаження на викладачів через раціональний розподіл дисциплін та комплектування повноцінних академічних груп; акредитувати ряд освітніх програм; підвищити рівень застосування сучасних технологій в освітньому процесі фахових коледжів університету.


Про наукову діяльність доповів проректор Богдан Гулько, відзначивши наступне: упродовж навчального року науково-педагогічні працівники університету здійснювали наукові дослідження за 10 науково-дослідними темами, розробили та видали 35 підручників і посібників, підготували майже 400 методичних розробок, опублікували 1128 наукових публікацій, з них 267 у фахових виданнях України, 181 у журналах, що індексуються в Scopus та Web of Science, отримали 21 патент; в університеті організовано і проведено 27 всеукраїнських та міжнародних науково-практичних конференцій у змішаному форматі, на яких заслухано понад 500 доповідей викладачів та аспірантів університету; для нарощення наукового кадрового потенціалу акредитовано 7 освітньо-наукових програм підготовки докторів філософії, за якими навчаються 60 аспірантів, у поточному році 4 аспіранти здобули ступінь доктора філософії; активно провадиться наукова робота у 43 студентських наукових гуртках, де налічується 805 студентів, з яких призерами і переможцями всеукраїнських конкурсів наукових робіт стали 141 студент, міжнародних конкурсів – 5 студентів, стипендіальної програми «Завтра.UA» – 1 студент, стипендію Президента України отримала 1 студентка. Проректор концентрував увагу на тому, що для покращення рейтингових оцінок університету важливо збільшувати кількість наукових праць та їх цитування у журналах, що індексуються в Scopus та Web of Science, а також активізувати роботу з пошуку партнерів для подання заявок на участь у проєктах Erasmus+ у 2024 році, розробки госпдоговірних тематик, відображення наукових досягнень працівників на офіційному сайті університету.
Про навчально-виховний процес в університеті доповів проректор Юрій Дубневич, який відзначив, що впродовж звітного періоду організовано і проведено низку культурно-масових та спортивних заходів національно-патріотичного й благодійного спрямування, зокрема: 16 загальноуніверситетських тематичних концертів, конкурсів, з них 11 благодійних; 9 творчих зустрічей, круглих столів, лекцій; 5 тренінгів з військово-медичної та психологічної допомоги; зустрічі з духовно-психологічної підтримки студентів. Також студенти разом із наставниками академічних груп проводять тематичні бесіди під час виховних годин, а у позаурочний час беруть участь у різноманітних благодійних і волонтерських акціях, відвідують музеї, театри, виставки, концерти. Для популяризації здорового та активного студентського життя в університеті створено понад 20 збірних команд, членами яких є 632 студенти, з них 402 студенти займаються літніми олімпійськими видами спорту, 8 студентів – зимовими олімпійськими видами спорту. Студенти мають змогу брати участь у міжфакультетських змаганнях з волейболу, футболу, настільного тенісу тощо. Проректор відзначив, що виховна робота в університеті є невід’ємною складовою виховання студентської молоді і спрямована на формування активної життєвої позиції, високих моральних цінностей, професійних якостей та соціальної активності майбутніх фахівців.
Про господарську діяльність університету доповів проректор Василь Друзюк, який зазначив, що впродовж навчального року господарська робота була направлена на забезпечення комфортних умов праці всіх категорій працівників та навчання студентів. Господарські підрозділи провели значний обсяг ремонтно-відновлювальних робіт, що забезпечило належне функціонування навчальних і службових приміщень, гуртожитків, укриттів, іншої інфраструктури університету. Доповідач акцентував увагу на покращенні якості надання послуг харчування в буфетах та їдальні університету, оптимізації розподілу електроенергії в корпусах і студентських гуртожитках, частковому очищенні системи водоочисних споруд, а також ознайомив присутніх із планом заходів, запланованих на 2023–2024 н.р.
В обговоренні головний бухгалтер Іванна Черняк відзначила, що фінансова діяльність спрямовувалась на формування достатнього рівня доходів університету, перш за все від платних послуг, їх раціонального використання, своєчасного проведення розрахунків щодо оплати праці й отриманих послуг, збереження майна тощо.
За результатами обговорення доповідей прийнято Ухвалу, в якій відображено основні завдання роботи університету у 2023–2024 н.р.
2. Про затвердження освітніх програм, навчальних планів та документації з організації навчального процесу на 2023–2024 н.р.
Доповідав керівник Навчально-методичного відділу з забезпечення якості вищої освіти ЛНУП Олег Микула, який подав інформацію про результати обговорення проєктів освітніх програм, за якими в університеті буде здійснюватися підготовка здобувачів вищої освіти у наступному навчальному році. Доповідач відзначив, що освітні програми пройшли належне обговорення на рівні засідань випускових кафедр, методичних комісій та вчених рад факультетів й методичної ради університету. До обговорення освітніх програм були залучені усі зацікавлені сторони (роботодавці, здобувачі, випускники, інші стейкхолдери), що відображено як документально, так і на офіційному сайті університету і сторінках структурних підрозділів у соцмережах. На основі освітніх програм розроблено навчальні плани, за якими будуть навчатись здобувачі 2023 року вступу. Вчена рада прийняла рішення затвердити освітні програми та навчальні плани 2023 року.