22 грудня 2020 року відбулось засідання Вченої ради Львівського національного аграрного університету в онлайн-режимі з наступним порядком денним:

1. Про результати діяльності факультетів у 2020 році та основні завдання на 2021 рік.

Доповідали:

- декан факультету агротехнологій і екології В.В. Бальковський;

- декан факультету будівництва та архітектури А.В. Мазурак;

- в.о. декана механіки та енергетики С.Й. Ковалишин;

- в.о. декана землевпорядного факультету Н.Є. Стойко;

- в.о.  декана економічного факультету В.М. Ковалів.

2. Про затвердження Правил прийому до Львівського національного аграрного університету для здобуття вищої освіти у 2021 році та Правил прийому до відокремлених структурних підрозділів Львівського національного аграрного університету для здобуття освіти у 2021 році.

Доповідала: відповідальний секретар приймальної комісії Ю.С. Голячук.

Заслухавши та обговоривши доповіді декана факультету агротехнологій і екології В.В. Бальковського, декана факультету будівництва та архітектури А.В. Мазурака, в.о. декана механіки та енергетики С.Й. Ковалишина, в.о. декана землевпорядного факультету Н.Є. Стойко, в.о. декана економічного факультету В.М. Коваліва, виступи першого проректора В.М. Боярчука, керівника навчально-методичного відділу з забезпечення якості освіти О.Я. Микули, враховуючи перспективні напрямки розвитку університету з підвищення якості освітнього процесу, Вчена рада ухвалила:

- автоматизувати процес реалізації права здобувачів вищої освіти на вільний вибір навчальних дисциплін;

- при затвердженні та оновленні освітніх програм переглядати перелік дисциплін вільного вибору студентів з урахуванням орієнтації на потреби практики та сучасного ринку праці та щорічно поновлювати Каталог вибіркових дисциплін задля повноцінного запровадження механізму реалізації здобувачами вищої освіти права на вільний вибір навчальних дисциплін;

- розширити спектр соціологічних опитувань науково-педагогічних працівників, студентів, вступників, випускників, роботодавців;

- розробити перспективний план акредитації освітніх програм;

- забезпечити оновлення змістових частин робочих програм навчальних дисциплін, визначивши конкретні очікувані результати навчання, чіткі критерії оцінювання знань студентів з відповідним оприлюдненням вимог у робочих програмах, силабусах на офіційному вебсайті університету;

- використовувати сучасний освітній інструментарій при викладанні навчальних дисциплін/курсів;

- продовжувати роботу зі збільшення кількості дисциплін, що викладаються англійською мовою;

- розширити практики застосування системи дистанційного навчання студентів, оновити її наповнення навчальними матеріалами та ресурсами;

- забезпечити своєчасне та якісне проходження стажування та підвищення кваліфікації науково-педагогічними працівниками, зокрема сприяти закордонному науковому стажуванню (в умовах карантинних обмежень – дистанційно);

- оптимізувати роботу щодо реєстрації науково-педагогічних працівників в соціальних наукових мережах (Academia.edu, ResearchGate, Mendeley, Scientific Social Community, Google Scholar тощо);

- активізувати роботу студентських наукових гуртків та рад молодих вчених на факультетах з метою підвищення якості наукової роботи студентів та молодих вчених, в т.ч. збільшення чисельності переможців на всеукраїнських олімпіадах, наукових конкурсах;

- підвищити публікаційну активність у періодичних виданнях, що індексуються наукометричними базами даних SCOPUS та Web of Science;

- активізувати роботу щодо впровадження у практику та комерціалізації наукових досліджень, укладання госпдоговорів;

- активізувати діяльність Ради випускників Львівського національного аграрного університету з метою поширення інформації про ефективність і якість навчання на спеціальностях факультетів і для розширення можливостей організації навчальної та виробничої практики для студентів;

- систематично проводити опитування потенційних абітурієнтів в соціальних мережах з метою отримання постійного зворотного зв’язку;

- активізувати співпрацю з випускниками факультету як стейкхолдерами, працедавцями для студентів через підписання з ними угоди про бази практики;

- запровадити нову версію навчальної платформи Moodle та адаптувати її інтерфейс до потреб університету.