Впродовж жовтня-грудня 2025 року працювали робочі групи щодо перегляду освітніх програм «Облік і оподаткування» першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівнів. Проєкти освітніх програм винесли на обговорення навчально-методичної комісії спеціальності «Облік і оподаткування».
Цьогоріч пропозиції щодо оновлення освітніх програм мали особливий характер, адже були пов’язані з імплементацією результатів міжнародного проєкту Erasmus+ КА2 DEFEP – 101083143 «Дистанційна освіта майбутнього: кращі практики ЄС у відповідь на вимоги сучасних здобувачів вищої освіти та представників ринку праці». Основне питання, винесене на порядок денний, полягало в необхідності модернізації наявних освітніх програм, щоб вони краще відповідали запитам ринку праці та трендам сьогодення.

У контексті стратегічного напрямку розвитку університету щодо цифровізації освітнього процесу здобувачі та стейкхолдери зацікавлені у дистанційній формі здобуття вищої освіти. Підтвердженням цього є результати опитування стейкхолдерів і роботодавців, а також результати участі освітньої програми «Облік і оподаткування» другого (магістерського) рівня в експерименті в межах проєкту DEFEP. У минулому навчальному році в межах студентської мобільності здобувачі освіти були слухачами навчального курсу «Intercultural communication», розробленого в рамках міжнародного проєкту DEFEP для спільного вивчення студентами університетів України та Молдови.
Дистанційна форма здобуття вищої освіти поглиблює можливості формування студентами індивідуальних освітніх траєкторій, оскільки здобувачі освіти можуть частину освітніх компонентів вивчати дистанційно, вибираючи дисципліни загальної підготовки для формування soft skills.
Студенти, як безпосередні споживачі освітніх послуг, внесли цінні пропозиції, спрямовані на практичну орієнтованість, актуальність і гнучкість освітніх програм «Облік і оподаткування». Вони рекомендують посилити практичну складову, наповнивши освітні програми реальними бухгалтерськими кейсами та симуляційними іграми з використанням типового первинного документообігу та звітів. Також студенти зацікавлені у впровадженні навчальних проєктів, де матимуть змогу виконати повний цикл обліку або підготовки податкової звітності для умовного підприємства. В епоху електронного врядування та цифрової економіки рекомендують додати курси, присвячені електронному документообігу, електронному декларуванню та особливостям оподаткування IT-сектору. Рекомендації стейкхолдерів щодо оновлення освітніх програм стосувалися додавання курсів з фінансового моделювання в Excel та базових навичок аналізу даних.
Науково-педагогічні працівники кафедри висунули пропозицію щодо ширшого залучення практиків до читання гостьових лекцій та проведення майстер-класів, а також щодо створення можливості для студентів проходити стажування у профільних підприємствах і компаніях з можливістю зарахування такого стажування як частини навчальної практики.