У сучасному освітньому ландшафті, де домінують гнучкість і адаптивність, дистанційна форма здобуття вищої освіти перетворилася  з альтернативи на потужний тренд. Профорієнтаційні зустрічі зі студентами бакалаврату відіграють ключову роль у популяризації цієї форми, допомагаючи їм усвідомити її переваги та інтегрувати їх у свою кар’єрну стратегію.
Основна мета таких зустрічей, проведених у Львівському національному університеті ветеринарної медицини та біотехнологій імені С.З. Ґжицького, – підкреслити практичні переваги дистанційної форми здобуття вищої освіти. Для студентів бакалаврату, які часто прагнуть поєднати навчання з роботою, волонтерством чи розвитком власних проєктів, дистанційна форма пропонує унікальну гнучкість. Вона дозволяє самостійно управляти часом, підвищуючи відповідальність та навички тайм-менеджменту, які високо цінуються роботодавцями. Це шлях до персоналізації навчання та розвитку самодисципліни.

Дистанційна освіта готує студентів до цифрового робочого середовища. Студенти, які обирають цей формат, автоматично розвивають цифрову грамотність та навички віддаленої комунікації, що є критично важливими для більшості професій майбутнього. Це відкриває горизонти для міжнародного працевлаштування та роботи в глобальних командах.