Шановні викладачі та студенти економічного факультету! У 2013–2014 рр. у книжковий фонд Наукової бібліотеки надійшло близько 750 назв економічної літератури.
Вашій увазі пропонується анотована віртуальна виставка нових надходжень навчальної та наукової літератури з економіки.
Соснін О. В., Воронкова В. Г., Ажажа М. А. Інвестиції в людський розвиток в умовах глобальної трансформації : навчальний посібник. / О. В. Соснін, В. Г. Воронкова, М. А. Ажажа. – Львів : Магнолія 2006, 2011. ‒ 602 с.
Умови формування конкурентної політики держави як фактору розвитку економіки України зумовлюють підвищення наукового інтересу до концептуального осмислення феномена інвестицій в людський розвиток як в теорії, так і на практиці. Саме тому важливість наукового осмислення людини як людського капіталу є важливим ресурсом в умовах модернізації українського суспільства, адже ефективність і якість функціонування інноваційно-інтелектуального типу економіки залежить великою мірою від підходу до людини як найвищої цінності буття. Зазначений напрям наукових досліджень поки що тільки формується, він є новим в царині державного управління не лише для України у зв’язку з інтелектуальним проривом нації, а й для багатьох інших держав. У навчальному посібнику зроблено акцент на філософські засади людського розвитку.
Галушка Є. О., Охрімовський О. В., Гончарук Я. М. Казначейська справа : підручник. / Є. О. Галушка, О. В. Охрімовський, Я. М. Гончарук. – 2-е видання: доповнене та перероблене. – Львів : “Магнолія 2006”, 2012. – 580 с.
У підручнику, підготовленому відповідно до навчальної програми курсу “Казначейська справа”, подаються теоретичні та навчально-методичні матеріали, необхідні студентам для успішного опанування цією дисципліною. Основна увага відведена процедурам казначейського обслуговування державного та місцевих бюджетів, а також організації обліку, звітності і контролю в органах Державної казначейської служби України.
Підручник висвітлює основи організації бюджетного процесу, роль та значення Казначейської служби у системі фінансових органів країни, законодавчу та нормативну базу її діяльності, основні процедури обслуговування бюджетів, інформаційно-технічне забезпечення та перспективи розвитку казначейської справи в Україні.
Для студентів вищих навчальних закладів, аспірантів, викладачів та спеціалістів квазнвчейскої справи.
Захарченко В. І., Корсікова H. М., Меркулов М. М. Інноваційний менеджмент : теорія і практика в умовах трансформації економіки : навч. посіб. / В. І. Захарченко, H. М. Корсікова, М. М. Меркулов. – К. : Центр учбової літератури, 2012. – 448 с.
Навчальний посібник написаний відповідно до програми вивчення курсу “Інноваційний менеджмент”. Автори розглядають сучасний механізм управління інноваційними процесами на різних рівнях економіки в нових умовах трансформації ринку і конкуренції.
Посібник розрахований на студентів і викладачів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів усіх форм навчання та фахівців-практиків, що займаються питаннями інновацій.
Ілляшенко С. М. Інноваційний менеджмент : підручник / С. М. Ілляшенко. – Суми : Університетська книга, 2010. – 334 с.
У підручнику розглядаються концептуальні положення теорії інноваційного розвитку, принципи і методи державного регулювання інноваційної діяльності, методологічні і теоретико-методичні основи організації та управління інноваційним процесом на підприємстві чи в установі, у галузі, регіоні та країні, теоретико-методичні засади управління інтелектуальною власністю як основою інноваційного розвитку.
Підручник містить практикум з основних розділів курсу.
Для фахівців у галузі інноваційного менеджменту. Буде корисним для викладачів, аспірантів і студентів економічних та технічних спеціальностей. вищих навчальних закладів, а також широкого кола читачів, яких цікавлять проблеми управління інноваційною діяльністю.
Власюк Н. І. Фінансовий аналіз : навч. посіб. / Н. І. Власюк. – Львів : Магнолія 2006, 2010. – 328 с.
Навчальний посібник з курсу “Фінансовий аналіз” підготовлений відповідно до навчальної програми курсу. Структура посібника включає тексти лекцій, навчальні та тестові завдання, перелік питань для самоконтролю, питання для самостійного опрацювання, літературу та глосарій. Крім того, посібник містить систему поточного та підсумкового контролю і оцінювання знань студентів з урахуванням вимог Болонської декларації за шкалою ECTS.
Посібник розрахований на студентів спеціальності "Фінанси” освітньо-кваліфікаційного рівня “бакалавр”.
Програмування в середовищі професійних бухгалтерських пакетів : підручник / B. C. Костирко, А. В. Костенко, М. І. Плеша, С. Б. Костенко. – Львів : “Магнолія 2006”, 2013. – 352 с.
В підручнику розглядається технологія застосування пакетів сімейства 1С для побудови облікових систем. Виклад ілюструється прикладами з популярної конфігурації фірми ABBYY “Бухгалтерський облік для України”.
Для освоєння технології студентам пропонується виконання ряду практичних завдань. Для самоконтролю надаються питання та тести.
Для студентів, які навчаються за освітньо-професійною програмою підготовки спеціалістів напрямку “Економічна кібернетика”. Може бути використаний також при підготовці студентів напрямку “Облік і аудит”.
Аніловська Г. Я., Марушко Н. С., Стоколоса Т.М. Інформаційні системи і технології у фінансах : навч. посіб. / Г. Я. Аніловська, Н. С. Марушко., Т. М. Стоколоса. – Львів : “Магнолія 2006”, 2013. – 312 с.
В навчальному посібнику у стислій формі висвітлені теми, передбачені програмою дисципліни “Інформаційні системи і технології у фінансах”. Основна увага приділена теоретичним питанням суті, структури, розробки і впровадження інформаційних систем, практики їх використання у фінансових установах.
Навчальний посібник розрахований на студентів бакалаврату спеціальності “Фінанси і кредит”. Він може бути використаний для самостійної роботи студентів над курсом.
Організаційно-економічний механізм функціонування сільськогосподарських підприємств: теорія, методика, практика / К. В. Васьківська, Н. Є. Ціцька, А. І. Бурак, Г. В. Брик. – Львів : JIira-Прес, 2014. – 186 с.
В монографії розглядаються теоретико-методологічні основи організаційно-економічного механізму функціонування сільськогосподарських підприємств. Досліджено сучасний стан розвитку сільського господарства регіону та з’ясовано вплив ключових чинників на функціонування аграрних підприємств. Обґрунтовано удосконалення організаційно-економічного механізму функціонування сільськогосподарських підприємств на основі активізації фінансово-кредитної підтримки агровиробників та їх державного фінансування. Монографія орієнтована на широке коло наукових працівників, спеціалістів сільськогосподарських підприємств та органів державного управління, викладачів і студентів вузів.
Селіверстова Л. С., Скрипник О. В. Фінансовий аналіз : навч.-метод. посіб. / Л. С. Селіверстова, О. В. Скрипник / за заг. ред. С. М. Безрутченка. – К. : Видавництво “Центр учбової літератури”, 2012. – 274 с.
Посібник підготовлено відповідно до програми вивчення спеціальної дисципліни “Фінансовий аналіз”.
В навчально-методичному посібнику розглянуто теоретичні, методичні та практичні питання фінансового аналізу підприємства; висвітлено основні питання, пов’язані з практичними використанням інформації, наведеної у фінансовій звітності; наведено методологію аналізу майна та капіталу підприємства; запропоновано методики комплексного фінансового аналізу діяльності підприємства.
Посібник містить теоретичну частину, тести, контрольні запитання, практичні завдання, фінансові таблиці, основні форми фінансової звітності.
Навчально-методичний посібник призначено для студентів вищих навчальних закладів та всіх, хто цікавиться питаннями фінансового аналізу діяльності підприємств.
Маслак О. І., Воробйова Л. Д. Економіка промислового підприємства : навч. посіб. / О. І. Маслак, Л. Д. Воробйова. – К. : Центр учбової літератури, 2011. – 172 с.
У навчальному посібнику розглядаються концептуальні підходи до промислового підприємства, зокрема, на якому рівні створюється необхідна суспільству продукція, як вирішуються питання економічного витрачання ресурсів, питання зосередження кваліфікованих кадрів, застосування високопродуктивної техніки та технологій, шляхи досягнення економічної ефективності промислового підприємства.
Посібник написано доступною мовою, має місце поєднання теоретичного матеріалу з практичною інформацією у вигляді прикладів, запитань та тестів для самоконтролю.
Посібник призначений для студентів вищих навчальних закладів машинобудівних спеціальностей та для керівників і спеціалістів промислових підприємств.
Бухгалтерський облік (загальна теорія) : навч. посіб. / В. І. Бачинський, П. О. Куцик, Л. Г. Медвідь, Т. В. Попітіч. – Львів : “Магнолія 2006”, 2010. – 319 с.
Навчальний посібник написано відповідно до програми навчальної дисципліни “Бухгалтерський облік (загальна теорія)”. У ньому розкриваються теоретичні та практичні основи бухгалтерського обліку, знання яких необхідне для подальшого вивчення фінансового та управлінського обліку. Висвітлюються сутність, значення, предмет та метод бухгалтерського обліку, зміст і будова бухгалтерського балансу, призначення рахунків бухгалтерського обліку та їх класифікація, принципи обліку основних господарських процесів, поняття і види форм бухгалтерського обліку, основи фінансової звітності та організації бухгалтерського обліку на підприємстві.
Посібник розрахований на студентів і викладачів вищих навчальних закладів, бухгалтерів та інших фахівців у галузі економіки та підприємництва.
Лозовицький С. П. Аудит : навчальний посібник. / C. П. Лозовицький. – Львів: “Магнолія 2006”, 2011. – 466 с.
У першій частині навчального посібника розкрито теоретичні та практичні засади аудиту. Розглянута концептуальна основа, зміст Міжнародних стандартів аудиту, надання впевненості та етики, їх призначення, структура, особливості їх використання на різних етапах аудиторської перевірки.
У другій частині розкрито питання організації та методики аудиту фінансової звітності підприємства на основі вимог та рекомендацій Міжнародних стандартів аудиту, надання впевненості та етики.
Навчальний посібник включає теоретичну частину, запитання для самоконтролю, тестові завдання, навчальні завдання для самостійної роботи, термінологічний словник основних термінів аудиту, перелік рекомендованих джерел для вивчення дисципліни.
Посібник призначено для студентів напрямів підготовки "Облік і аудит", “Фінанси і кредит”, “Економіка підприємства”, “Маркетинг”, “Економічна кібернетика”, інших спеціальностей, аспірантів, викладачів, а також аудиторів – практик»;
Петренко С. М., Пальцун І. М. Аудит: теорія і практика застосування міжнародних стандартів : навч. посіб. / С. М. Петренко, І. М. Пальцун. – 2-ге видання. – Львів : “Магнолія 2006”, 2013. – 520 с.
У навчальному посібнику висвітлено питання: теоретичних засад аудиту (його сутності, правового регулювання аудиторської діяльності, професійної етики та правової відповідальності аудиторів, аудиторських стандартів); організаційних засад аудиту (планування, інформаційне забезпечення процесу аудиту, аудиторські докази, документування й узагальнення результатів аудиту); методичні засади аудиту (оцінка ризиків суттєвих викривлень, методики аудиту щодо дослідження фінансової звітності суб’єктів господарювання). Враховано останні зміни до Міжнародних стандартів контролю якості, аудиту, огляду, іншого надання впевненості та супутніх послуг. Кожен розділ посібника містить контрольні питання, тестові завдання, вправи для самостійної роботи та практичні ситуації. У додатках подано структурно-змістовну характеристику Міжнародних стандартів аудиту та інші документи, які регламентують процес аудиту.
Навчальний посібник розрахований на широке коло користувачів: студентів, аспірантів, викладачів, а також практиків - аудиторів, бухгалтерів, фінансових аналітиків та менеджерів.
Скоморович І. Г. Банківські операції : навчальний посібник / І. Г. Скоморович. – Львів : Видавництво ПП “Магнолія 2006”, 2010. – 482 с.
Розглянуто теоретичні та практичні засади здійснення банківських операцій в Україні, а також особливості та закономірності проведення окремих видів операцій. Визначено роль банків у розвитку вітчизняної економіки, механізми здійснення основних видів банківських операцій та падання послуг за сучасних умов ведення бізнесу. Висвітлено порядок організації та технологію ведення банківської діяльності в Україні.
Для викладачів, студентів вищих навчальних закладів, фінансистів, бізнесменів, працівників банківських установ, усіх, хто цікавиться особливостями здійснення банківських операцій в Україні.
Антонюк Я. М., Шиндировський І. М. Комерційна діяльність : навчальний посібник / Я. М. Антонюк, І. М. Шиндировський. – Львів : Магнолія 2006, 2011. – 332 с.
Розглядаються суб’єкти комерційної діяльності, зміст та організаційні форми здійснення комерційної діяльності, основи закупівлі товарів в іноземних фірм та організації роботи супермаркетів.
Навчальний посібник призначений для проведення практичних занять та самостійної підготовки студентів. Містить завдання, методичний інструментарій для їх виконання, необхідні нормативно-правові акти, тести для поточного контролю, питання для самоконтролю.
Рекомендується студентам торговельно-економічного профілю, буде корисним для викладачів, аспірантів, слухачів курсів підвищення кваліфікації, фахівців торговельних і збутових підрозділів виробничих підприємств.
Щедріна О. I. Інтернет-технології в бізнесі : навч. посіб. / О. І. Щедріна, М. М. Агутін. – К. : КНЕУ, 2012. – 303 с.
У навчальному посібнику наведено матеріал з сучасних та перспективних Інтернет-технологій, розглянуто основи функціонування глобальної мережі Інтернет, основні способи ведення електронного бізнесу, безпека і захист Інтернет-ресурсу, наведені основні напрями розвитку Інтернет-технологій. Значну увагу приділено проектуванню веб-ресурсів, засобам створенням веб-ресурсів, їх просуванню сучасними засобами.
Для студентів вищих навчальних закладів, які опановують освітньо-професійні програми підготовки бакалавра за напрямами галузі знань
“Економіка і підприємництво”.
Зюкова І. О. Технології маркетингових досліджень : навчальний посібник для студентів вищих закладів освіти / І. О. Зюкова. – Львів : Магнолія 2006, – 2010. – 386 с.
Навчальний посібник, розкриваючи технологію проведення маркетингових досліджень, особливості розробки та використання інструментів маркетингових досліджень має на меті сформувати світогляд фахівців, які здатні на науковій основі планувати, організовувати та проводити маркетингові дослідження.
В навчальному посібнику надано теоретичні засади, розкрито методичний інструментарій та процедурну частину маркетингових досліджень, розроблено комплексне тренінгове завдання.
Навчальний посібник призначений для студентів економічних вищих навчальних закладів ІІІ - ІV рівнів акредитації, аспірантів, викладачів. Може бути використанипіслядипломної освіти, перепідготовки і підвищення кваліфікації практичних працівників.
Регіональна економіка та природокористування : навч. посіб. / А. П. Голіков, О. Г, Дейнека, Л. O. Позднякова, П. О. Черномаз / за ред. А. П. Голікова. – 2-ге вид. – К : Центр учбової літератури, 2011. – 352 с.
Навчальний посібник призначається для студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів і складається з двох частин. У першій частині викладаються теоретико-методологічні засади регіональної економіки, стратегія та концептуальні положення її розвитку. Розглядаються конкурентоспроможність регіонів, транскордонне співробітництво, сучасний стан та перспективи соціально-економічного розвитку регіонів України. У другій частині викладені сучасні науково-практичні підходи до системи природокористування та висвітлюється роль екології в забезпеченні сталого розвитку економіки.
Антошкіна Л. I. Інфраструктура товарного ринку : навчально-методичний посібник для самостійного вивчення та підготовки бакалаврів зі спеціальності “Маркетинг” / Л. І. Антошкіна, І. О. Тарлопов, Л. П. Колєнченко. – Донецьк : Юго-Восток, 2009 – 184 с.
У навчально-методичному посібнику визначено сутність, основні елементи, об’єкти та суб’єкти інфраструктури товарного ринку, їх взаємодія та призначення. Розглядаються проблеми розвитку гуртової та роздрібної торгівлі. Обґрунтовані принципи, завдання та особливості діяльності торгових посередників на гуртовому ринку. Вміщено тематичний план, зміст програми за темами, налаються тези лекцій та плани семінарських занять. У розділах “Завдання для самостійної роботи” та “Завдання до індивідуальної роботи студентів” надаються методичні вказівки до вивчення окремих тем, наведено список рекомендованої літератури Положення про оцінювання знань студентів адаптовано до вимог Болонської декларації.
Навчально-методичний посібник призначений для студентів і викладачів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів, які займаються дослідженням питань із розвитку інфраструктури товарного ринку.
Донец О. В. Аграрное консультирование: теория, практика, методология : монографія / О. В. Донец. – Симферополь : ДИАЙПИ, 2013. – 318 с.
В монографии автором обобщены методологически-теоретические основы системы современного консультирования в аграрном секторе экономики Украины, сделана попытка выявить задачи и оценить проблемы, с которыми сталкиваются сегодня товаропроизводители и консультанты АРК в процессе информационно-консультационной деятельности, выработать и сформулировать рекомендации и предложения по развитию и совершенствованию современной системы крымского украинского сельскохозяйственного консультирования (дорадництва).
Результаты исследования, предложения и рекомендации, представленные в монографии, могут послужить методической базой для организации и оценки деятельности информационно-консультационных формирований Украины, использоваться в качестве учебно-методических материалов для курсов повышения квалификации кадров и спецкурсов аграрных вузов при подготовке специалистов для аграрного сектора экономики Украины.
Монография рекомендована к изданию ученым советом Южного филиала Национального университета биоресурсов и природопользования Украины “Крымский агротехнологический университет” (г. Симферополь). Протокол № 9 от 21.03.2013 г.
Янишин Я.С., Дудяк Р.П. Маркетинг : навчальний посібник-практикум / Я. С. Янишин, Р. П. Дудяк. – Львів : Ліга-Прес, 2011. – 184 с.
У посібнику-практикумі розглядаються сучасні підходи до оцінки маркетингу, його суті, принципів, видів та функцій. В кожній темі викладені теоретичні, практичні та методологічні засади для прийняття відповідних рішень, обчислення розрахунків, моделювання виробничо-комерційних ситуацій у процесі формування маркетингових стратегій. Практичні і тестові завдання допоможуть закріпити теоретичні знання. Навчальний посібник-практикум розрахований для студентів навчальних закладів вищих рівнів акредитації, фахівців маркетингових служб, керівників підприємницьких структур.
Віднійчук-Вірван Л. А. Міжнародні розрахунки і валютні операції : навчальний посібник / Л. А. Віднійчук-Вірван. – Львів : “Магнолія 2006”, 2013. – 216 с.
Навчальний посібник підготовлений згідно з навчальною програмою дисципліни “Міжнародні розрахунки і валютні операції”. У ньому розкриті теоретичні і практичні аспекти основ організації міжнародних ті міждержавних розрахунків, умови та особливості міжнародних розрахунків, фактори, що впливають на їх стан. Значна увага, відводиться висвітленню питань валютних рахунків в міжнародних розрахунках, документам в зовнішньоторговельних операціях та умовам постачань, умовам та способам платежів у міжнародній торгівлі, документарним формам міжнародних розрахунків, банківським гарантіям та фінансуванню зовнішньоторговельних угод, валютним ринкам та валютним операціям, депозитним валютним операціям та управлінню валютними ризиками.
Розрахований для студентів вищих навчальних закладів зі спеціальностей: банківська справа, міжнародний бізнес, комерційна діяльність, менеджмент зовнішньоекономічної діяльності. Може бути використаний аспірантами та викладачами, слухачами факультетів післядипломної освіти, центрами підвищення кваліфікації, працівниками банків та широким колом читачів.
Міжнародна торгівля : підручник / Ю. Г. Козак, Н. С. Логвінова, М. І. Барановська та ін. / за ред. Ю. Г. Козака, Н. С. Логвінової, М. І. Барановської та ін. – 4-те вид. перероб. та доп. – К. : Центр учбової літератури, 2011. – 512 с.
У четвертому, переробленому та доповненому виданні підручника розглядаються основні питання функціонування та розвитку сучасної системи міжнародної торгівлі. Висвітлюються сутність та роль міжнародної торгівлі в економічному розвитку, основні теорії міжнародного торговельного обміну, торговельна політика, організаційні та фінансові аспекти міжнародної торгівлі, нормативно-правове регламентування та практика укладання міжнародних торговельних угод.
Підручник призначається для викладачів, студентів економічних вузів та факультетів, а також фахівців-практиків у галузі міжнародної торгівлі.
Європейська економічна політика. Практикум : навч. посіб. / В. І. Чужиков, Є. Г. Панченко, А. А. Грищенко та ін. / за заг. ред. В. І. Чужикова. – К. : КНЕУ, 2010. – 216 с.
У навчальному посібнику, який є невід’ємною частиною дидактичного комплексу магістерської програми “Європейська інтеграція”, що викладається студентам факультетів міжнародної економіки та менеджменту, здійснено селектування цілей системи, тестів, задач, ділових ситуацій та мінікейсів, які з максимальною ефективністю поєднали теоретичне навчання з прикладними навичками, які знадобляться майбутнім фахівцям.
Для студентів, викладачів та держслужбовців, які у силу своїх функціональних обов’язків відповідають за спіьні з ЄС проекти та програми.
Грищук В. К. Соціальна відповідальність : навчальний посібник / В. К. Грищук. – Львів : Львівський державний університет внутрішніх справ, 2012. – 152 с.
Даний навчальний посібник підготовлений для студентів освітньо-кваліфікаційного рівня “магістр” з курсів “Проблеми терії держави і права” та “Проблеми філософії права”, а також для аспірантів юридичного факультету.
Бойчук I. В., Музика О. М. Інтернет в маркетингу : підручник / I. В. Бойчук, О. М. Музика. – К. : Центр учбової літератури, 2010. – 512 с.
У підручнику в доступній формі розглянуто сутність, цілі та функції Інтернету в маркетингу, як важливої сфери економічної діяльності в умовах сучасного розвитку інформаційних і інтерактивних технологій. Визначено особливості функціонування Всесвітньої мережі і можливості формування системи маркетингу підприємства в її середовищі. Висвітлюються маркетингові підходи до оцінки ефективності використання веб-сервера підприємства і методи проведення рекламних заходів у Інтернеті.
Виклад матеріалу проілюстровано рисунками, таблицями і схемами. Наводиться значна кількість інформаційно-аналітичних матеріалів із корисними статистичиими даними, що сприяє кращому розумінню сутності напрямів застосування Інтернету в маркетинговій діяльності підприємств. Подано ряд практичних і розрахункових завдань, запропоновано різні ситуаційні вправи. Книга забезпечена питаннями для самоконтролю і контрольними тестами, а наприкінці представлено короткий термінологічний словник і додатки.
Підручник призначений для студентів і викладачів вищих навчальних закладів, а також для практичних працівників різних сфер бізнесу, де мережа Інтернет може використовуватись для вирішення маркетингових завдань.
Піскунова О. В. Моделювання управлінських рішень щодо розвитку малого підприємництва : монографія / О. В. Піскунова. – К. : КНЕУ, 2010, – 336 с.
У пропонованій праці репрезентовано математичні моделі функціонування та розвитку малих підприємств, призначені для аналізу ефективності важелів державного регулювання розвитку малого підприємництва в Україні. Подані моделі дають змогу досліджувати фактори розвитку малих підприємств за умов сучасної ринкової економіки, яка характеризується динамічністю, невизначеністю, автономністю дій суб’єктів господарювання, конкуренцією, мобільністю ресурсів, бурхливим розвитком процесів інформатизації, потужними трансформаційними процесами.
Призначена для науковців, аспірантів, викладачів і студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів; стане в пригоді фахівцям з економіки та всім, кому небайдужі проблеми розвитку вітчизняного малого підприємництва.
Міжнародна макроекономіка : навч. посіб. / за ред. Ю. Г. Козака, Ю. М. Пахомова, Н. С. Логвінової. – 3-тє перероб. та доп. – К. : Центр учбової літератури, 2012. – 400 с.
У третьому, переробленому та доповненому виданні навчального посібника основні проблеми функціонування та розвитку міжнародної економіки розглядаються в системі сучасної економічної теорії (мікроекономіка, макроекономіка, міжнародна економіка). За допомогою інструментів макроекономічного аналізу висвітлюються система валютних курсів, платіжного балансу, функціонування міжнародних фінансових ринків в умовах глобалізації. Логічним завершенням змісту курсу є розгляд проблем регулювання міжнародної макроекономіки.
Посібник призначається для викладачів, студентів економічних вузів та факультетів, а також для фахівців-практиків у галузі міжнародних економічних відносин.
Промисловий маркетинг : навч. посіб. / О. Ф. Оснач, В. П. Пилипчук, Л. П. Коваленко. – К. : Центр учбової літератури, 2011. – 364 с.
У підручнику розглядаються сутність, завдання, концепції та особливості промислового маркетингу. Особлива увага відводиться дослідженню ринку промислових товарів показується їх класифікація, наводяться основні відмінності між ринками товарів промислового та споживчого призначення. Визначається вплив факторів конюнктури ринку на здійснення маркетингової діяльності підприємств. Пропонуються підходи до формування товарної політики підприємств, вибору відповідних методів щодо визначення оптимальних каналів розподілу. Теоретичні положення доповнені статистичними даними, графіками, рисунками, що сприяє більш ефективному розумінню основних положень промислового маркетингу.
Підручник підготовлено для студентів, викладачів, науковців та фахівців які займаються маркетинговою діяльністю на промислових ринках.
Європейська інтеграційна політика : навч. посіб. / А. М. Поручник, В. І. Чужиков, Д. О. Ільницький, О. А. Федірко. / за заг. ред. д-ра екон. наук, проф. В. І. Чужикова. – К. : КНЕУ, 2010. – 452 с.
У навчальному посібнику розглядаються особливості сучасного Європейського Союзу. Значну увагу приділено становленню ЄС та його еволюї від зони преференційної торгівлі до паштичного союзу. Детально розглядаються механізми та інструменти реалізації горизонтальних і секторальних політик Євросоюзу та розподілу коштів у його консолідованому бюджеті. Визначено особливості та характер конвергенції України та ЄС.
Посібник розрахований на читача, який спеціалізується в галузі міжнародних відносин і має початкові знання в галузі європейської інтеграції (студенти, магістранти, аспіранти), а також на держслужбовців, які реалізують спільні з ЄС проекти. Він стане в пригоді викладачам вузів III-IV рівнів акредитації, які викладають курси “міжнародна економіка”, “міжнародні економічні відносини”, “європейська інтеграція”, а також тим, які цікавляться розвитком відносин між Україною та ЄС.
Балабанова Л. В., Холод В. В., Балабанова I. В. Маркетинг підприємства : навч. посіб. / Л. В. Балабанова, В. В. Холод, I. В. Балабанова. – К. : Центр учбової літератури, 2012. – 612 с.
Робота з представленим навчальним посібником ставить своєю метою забезпечення теоретичної, методичної і практичної підготовки студентів економічних спеціальностей до здійснення маркетингової діяльності в підприємствах.
Зміст навчального посібника “Маркетинг підприємства” складається з чотирьох частин і 11 розділів.
Навчальний посібник призначений також для магістрантів, аспірантів, викладачів вищих навчальних закладів економічних спеціальностей, наукових співробітників, підприємців, керівників та спеціалістів підприємств, яких цікавлять актуальні питання сучасного маркетингу.
Окландер М. А., Чукурна О. П. Маркетингова цінова політика : навч. посіб. / М. А. Окландер, О. П. Чукурна. – К. : Центр учбової літератури, 2012. – 240 с.
У навчальному посібнику запропоновано концептуальні, методологічні та методичні положення маркетингової цінової політики. Розглянуто теоретико-прикладні положення формування механізмів ціноутворення та чинників, що впливають на прийняття цінових рішень. Сформовано методологію оцінки впливу основних чинників на процес ціноутворення. Подано схеми, таблиці, вправи для самостійної роботи.
Для викладачів та студентів економічних спеціальностей, науковців.
Міжнародний туризм : навч. посіб. / Т. В. Божидарнік, Н. В. Божидарнік, Л. В. Савош та ін. – К. : “Центр учбової літератури”, 2012. – 312 с.
В посібнику розкриваються соціально-економічні чинники формування міжнародного туристичного ринку, основні аспекти маркетингу в міжнародному туризмі, проблеми та перспективи розвитку туристичної індустрії в Україні. Рекомендовано для студентів вищих навчальних закладів, спеціалістів підприємств і організацій, діяльність яких пов’язана з міжнародним бізнесом.
Чекаленко Людмила. Зовнішня політика України (від давніх часів до наших днів) : підручник / Людмила Чекаленко. – 2 вид. – К. : Кондор, 2011. – 290 с. 12 іл.
У підручнику викладено питання зовнішньої політики України від найдавніших часів до сьогодення. Читач пройде цікавий шлях від усвідомлення свого історичного минулого – трипільської культури, скіфської доби, через міжнародні здобутки Київської Русі – започаткувавшої європейських засад пазріотизму, гуманізму, толерантності, розбудови договірних відносин; епоху козаччини, що містить чимало елементів європейського державотворення; революційний етап відстоювання незалежності УНР із цивілізованим виходом у світ міжнародних відносин; радянську добу. У книзі також розглянуто основи, принципи і результати зовнішньополітичних дій сучасної України, що спирається на засади міжнародного права, перспективи посування української держави шляхом європейської інтеграції.
Для студентів вищих навчальних закладів, викладачів, політиків, всіх, хто прагне опанувати досвідом минулого, щоби будувати Україну – спроможну стати рівною серед рівних провідних країн Європи і світу.
Міжнародна економіка : підручник / В. В. Білоцерківець, О. О. Завгородня, В. К. Лебедева та ін. / за ред. А. О. Задої, В. М. Тарасевича. – К. : Центр учбової літератури, 2012. – 416 с.
У підручнику розглянуто зміст, ссредовище та еволюцію міжнародної економіки, основи її руху, форми та напрями розвитку міжнародних економічних відносин, проблеми економічної глобалізації та інтеграції.
Структура підручника складається з вступу та двадцяти двох розділів, в яких у логічній послідовності розкриваються етапи еволюції міжнародної економіки, її сучасний зміст та основні структурні характеристики, визначаються закономірності функціонування і розвитку окремих складових міжнародних економічних відносин й напрямки їх національного, між та наддержавного регулювання. Наголос робиться на основних поняттях, класифікаціях та моделях міжнародної економіки.
Для студентів вищих навчальних закладів, викладачів, державних службовців та підприємців.
Зозулёв А.В., Кубышина Н. С. Маркетинг : учеб. пособие / А. В. Зозулёв, Н. С. Кубышина / под ред. С. А. Солнцева. – К. : Знання ; М. : Рыбари, 2011. – 421 с. – (Высшее образование XXI века).
Раскрываются основные положения теории и методологии маркетинга, особенности маркетинговой стратегии предприятия, связи маркетинга с другими направлениями экономической науки. Изложение материала осуществлено на основе новейших достижений современной науки и собственных разработок авторов в области маркетинга. Детальное рассмотрение особенностей сегментации рынка, рыночного позиционирования, брендинга, товарной политики, маркетингового ценообразования, международного маркетинга поможет студентам сформировать целостное представление о современных методах и формах маркетинговой деятельности. В книге приводятся таблицы, графики, рисунки, примеры, которые будут полезны как студентам, так и маркетологам-практикам.
Для студентов высших учебных заведений, преподавателей маркетинговых дисциплин, всех, кто интересуется вопросами практического маркетинга.
Павленко І. І., Варяниченко О. В., Навроцька Н. А. Міжнародна торгівля та інвестиції : навч. посіб. / І. І. Павленко, О. В. Варяниченко, Н. А. Навроцька. – К. : Центр учбової літератури, 2012. – 256 с.
Зміст навчального посібника відповідає освітньо-професійній програмі підготовки бакалаврів з менеджменту (галузевий стандарт вищої освіти України ГСВО ОПП-04), у яку входить програма дисципліни “Міжнародна торгівля та інвестиції”.
Розглянуто міжнародну торгівлю та міжнародні інвестиції як форму взаємозв’язків між країнами, висвітлено сутність зовнішньоекономічних операцій, у тому числі міжнародної торгівлі об’єктами інтелектуальної власності, проаналізовано місце України на міжнародному ринку товарів, послуг та інвестицій.
Сформульовано навчальні цілі змістових модулів у вигляді вимог до умінь бакалаврів з менеджменту.
Катренко А. В., Пасічник В. В. Прийняття рішень: теорія та практика : підручник / А. В. Катренко, В. В. Пасічник – Львів : “Новий Світ – 2000”, 2013. – 448 с.
У підручнику викладено як теоретичні засади, так і методи прийняття рішень (ПР), а також практична реалізація рішень. Розглянуті історія виникнення ПР, проблеми структурування практичних ситуацій ПР, послідовність основних етапів ПР. Викладена теорія неметризованих та метризованих бінарних відношень, які слугують для представлення системи переваг децидента. Розглянуті теоретичні основи багатокритерійності, оптимальності за Парето, принципи прийняття рішень в багатокритерійних задачах, проблема ПР в умовах невизначеності, класифікація видів невизначеності, поняття ризику, лінгвістичної невизначеності та нечіткості. Наведені властивості нечітких відношень та розглянуте нечітке відношення переваги і нечіткі моделі оптимі- зації. Викладені концепція корисності та її реалізації в теорії ПР, постулати раціонального вибору та парадокси, що виникають в практичних застосуваннях, умови існування та види функцій корисності. Розглянуті проблеми структурування практичних ситуацій ПР, методи дерева цілей, експертного оцінювання та оцінювання компетентності експертів, метод аналітичної ієрархії, та наведені практичні застосування. Наведені постановка задачі, моделі та методи багатоособового ПР шляхом голосування, правила та парадокси голосування . Викладені методи ПР за умов багатокритерійності та невизначеності, метод дерева рішень. Розглянуті психолінгвістичні аспекти ПР, характеристики децидента як системи опрацювання інформації, типи пам’яті та їх особливості, проаналізовані результати практичних досліджень, особливості отримання інформації від експертів, психологічні аспекти сприйняття ризику, формальні і творчі компоненти у ПР.
Васьківська К. В., Сич О. А., Прокопишак В. Б. Управління фінансовою санацією підприємств : навчальний посібник / К. В. Васьківська, О. А. Сич, В. Б. Прокопишак. – Львів, 2011. – 204 с.
Навчальний посібник висвітлює питання, що передбачені програмою вищого навчального закладу з підготовки магістрів зі спеціальності “Фінанси і кредит” при вивченні навчальної дисципліни “Управління фінансовою санацією підприємств”. Розглядаються питання та особливості фінансових механізмів управління санацією суб’єктів господарювання. Посібник містить теоретичне забезпечення механізму управління фінансовою санацією суб’єктів господарювання, контрольні запитання, тести, глосарій, задачі для самостійного розв’язку.
Для студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів, аспірантів, викладачів, слухачів системи підвищення кваліфікації і перепідготовки кадрів, практичних працівників.
Андрійчук В.Г. Економіка підприємств агропромислового комплексу : підручник / В. Г. Андрійчук. – К. : КНЕУ, 2013. – 780 с.
У підручнику викладено теоретико-методологічні, методичні та прикладні питання економіки підприємств АПК. Висвітлено низку нових аспектів економіки суб’єктів господарювання, які передбачені новим стандартом науки “Економіка підприємств”. Розглянуто теорію підприємства і підприємництва, економічні засади функціонування підприємств, внутрішнє і зовнішнє середовище їхньої діяльності. Значну увагу приділено формуванню та управлінню витратами, ефективності використання ресурсів, сучасним проблемам конкурентоспроможності продукції і підприємств, їхній ціновій політиці, інноваційному розвитку, економічній безпеці тощо.
Для студентів вищих навчальних закладів (факультетів) економічного профілю, спеціалістів і керівників аграрних і переробних підприємств, управлінців усіх рівнів АПК.
Онисько С. М., Тофан I. М., Грицина О. В. Податкова система : підручник / С. М. Онисько, I. М. Тофан, О. В. Грицина. – Львів : “Магнолія 2006”, 2013. – 351 с.
У підручнику систематизовані теоретичні та методологічні основи функціонування податкової системи в Україні на базі Податкового кодексу України та змін і доповнень до нього станом на 1.07.2012.року. Розрахований на студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів, працівників фінансових та податкових служб, управлінців та широке коло читачів, яких цікавить діюча система оподаткування в Україні.
Додаток “Діаграми і гістограми” сформований за даними електронних ресурсів www.sts.gov.ua, minfin.gov.ua, www.treasury.gov.ua, тощо.
Лісовий В. П. Торгівля цінними паперами : навч. посіб. / В. П. Лісовий, К. Г. Отченаш, В. В. Токар. – К. : КНЕУ, 2012. – 376 с.
У навчальному посібнику розглянуто основні питання, які пов’язані з торгівлею цінними паперами на фондовому ринку України. Головну увагу приділено основам підприємницької діяльності, характеристиці цінних паперів, особливостям здійснення операцій з купівлі-продажу цінних паперів, обліку та оподаткування таких операцій, ліцензування та регулювання даного виду діяльності.
Викладений матеріал авторами згруповано в сім блоків. Перший блок – регламентування підприємницької діяльності в Україні; другий блок – цінні папери як фінансові інструменти фондового ринку; третій блок – торговці цінними паперами та інші учасники фондового ринку; четвертий блок – регулювання діяльності торговців цінними паперами; п’ятий блок – контрольно-ревізійна діяльність та правозастосування на ринку цінних паперів; шостий блок – окремі аспекти діяльності торговців цінними паперами, зокрема бухгалтерський облік, звітність та оподаткування; сьомий блок – фінансові обчислення та оцінка вартості цінних паперів.
Для студентів, аспірантів, викладачів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів, фахівців фондового ринку.