Важливе місце в роботі закладу вищої освіти займає профорієнтаційна робота. Правильно організована профорієнтаційна робота забезпечує успіх як закладу вищої освіти щодо його існування, діяльності і розвитку, так і молодої людини в правильності її професійного вибору, у подальшій професійній самореалізації та кар’єрному рості.
Війна, яку російська федерація розпочала та веде проти України, кардинально змінила умови навчання.
З вірою у Перемогу дивимося в майбутнє України, а тому профорієнтаційну роботу маємо організувати з врахуванням викликів нашого сьогодення та умов воєнного часу, коли переважає режим роботи у форматі онлайн.
Днями профорієнтаційну роботу було проведено у Тур’янському ЗЗСО I-III ступенів та Топорівському ЗЗСО I-III ступенів, де майбутнім абітурієнтам наголошено на особливостях дистанційної освіти в реальному часі.
В межах реалізації міжнародного проєкту Erasmus+ К2 DEFEP – 101083143 «Дистанційна освіта майбутнього: кращі практики ЄС у відповідь на вимоги сучасних здобувачів вищої освіти та представників ринку праці» дистанційна освіта набирає іншого формату.
Перехід на дистанційну форму навчання обмежив проведення очних зустрічей з випускниками закладів загальної середньої освіти; війна спричинила появу тимчасово переміщених осіб, серед них є діти, яких потрібно включити в систему профорієнтаційного інформування та консультування; не всі мають якісне підключення до інтернету, що утруднює доступ до інформації.
Профорієнтація має великий арсенал різноманітних інструментів, які дозволяють особистості віднайти свій шлях, будувати майбутнє в контексті сенсобуттєвих парадигм, спираючись на власний ресурс, що набуває особливої актуальності в умовах воєнного стану.