23 червня 2025 року в межах реалізації міжнародного проєкту Erasmus+ К2 DEFEP – 101083143 «Дистанційна освіта майбутнього: кращі практики ЄС у відповідь на вимоги сучасних здобувачів вищої освіти та представників ринку праці» на факультеті управління, економіки та права відбулося засідання методичної комісії за спеціальністю «Облік і оподаткування».
Гарантам було презентовано оновлену освітню програму «Облік і оподаткування» для другого (магістерського) рівня за денною, заочною та дистанційною формами здобуття освіти. Основна увага була приділена інформації щодо особливостей навчання на дистанційній формі у контексті оновлених положень університету про організацію дистанційної форми здобуття вищої освіти. Також було надано інформацію щодо оновлених нормативних документів, що стосуються освітніх програм, робочих програм навчальних дисциплін, написання кваліфікаційних робіт, проведення екзаменів, атестації, дотримання академічної доброчесності тощо.
Під час засідання методичної комісії факультету відбулося активне обговорення та аналіз навчального плану для дистанційної форми освіти. Особливу увагу приділили відповідності змісту навчальних дисциплін сучасним вимогам. Кожен курс було проаналізовано в контексті його актуальності та відповідності потребам ринку праці. Зокрема, обговорювалася необхідність інтеграції новітніх технологій та практичних кейсів у програму навчання з метою підвищення конкурентоспроможності випускників.

Значну частину дискусії присвятили ефективності онлайн-інструментів та платформ, що використовуються для дистанційного навчання. Було розглянуто питання щодо функціональності системи управління навчанням (LMS), доступності та зручності використання відеоконференц-платформ, а також можливостей для інтерактивного навчання. Комісія обговорила, як можна оптимізувати використання цих інструментів для підвищення залученості студентів та ефективності освітнього процесу.
Важливим аспектом обговорення також був оптимальний розподіл годин на самостійну роботу студентів. Члени комісії прагнули знайти баланс між аудиторними заняттями (онлайн-лекціями, вебінарами) та часом, відведеним на самостійне опрацювання матеріалу, виконання завдань та підготовку проєктів. Обговорювалися методи стимулювання самостійності студентів та надання їм необхідної підтримки.
Також активно дискутували щодо способів забезпечення високої якості викладання та контролю знань в умовах дистанційного навчання. Це включало обговорення формату проведення іспитів та заліків, використання прокторингових систем, а також розробку чітких критеріїв оцінювання. Метою було забезпечення об’єктивності та прозорості оцінювання, а також запобігання академічній недоброчесності.
Оновлену освітню програму «Облік і оподаткування» для другого (магістерського) рівня за денною, заочною та дистанційною формами здобуття освіти було схвалено на засіданні методичної комісії факультету управління, економіки та права.