2 травня 2024 р. відбулася зустріч учасників робочої групи Львівського національного університету природокористування в рамках проєкту Erasmus+ К2 DEFEP – 101083143 «Дистанційна освіта майбутнього: кращі практики ЄС у відповідь на вимоги сучасних здобувачів вищої освіти та представників ринку праці», на якій обговорювалися питання щодо виконання завдань Робочого пакету 5. Основна мета Робочого пакету 5 – це удосконалення методичного, кадрового та матеріально-технічного забезпечення системи дистанційної освіти. Основна увага на зустрічі була приділена процесу закупівлі обладнання, а також створенню окремого структурного підрозділу для успішного впровадження системи дистанційної освіти у ЛНУП.

 В рамках проєкту Erasmus+ К2 DEFEP – 101083143 «Дистанційна освіта майбутнього: кращі практики ЄС у відповідь на вимоги сучасних здобувачів вищої освіти та представників ринку праці» Львівський національний університет природокористування закупив обладнання за кошти проєкту для облаштування кабінету дистанційної освіти у нашому університеті. Було закуплено інтерактивну панель, ноутбук та інше необхідне технічне обладнання для облаштування кабінету. Створення кабінету дистанційної освіти сприятиме покращенню якості організації та проведення навчання у дистанційному та змішаному форматі.

В рамках проєкту ЄС Erasmus+ К2 DEFEP – 101083143 «Дистанційна освіта майбутнього: кращі практики ЄС у відповідь на вимоги сучасних здобувачів вищої освіти та представників ринку праці» члени робочої групи Оксана Прокопишин, Людмила Гнатишин, Ольга Малецька та Богдан Шувар пройшли курс з неформальної освіти «Дистанційні лабораторії та інструменти дистанційного навчання в освіті», який був організований і проведений партнерами по проєкту, а саме Національним університетом «Чернігівська політехніка». Учасники курсу отримали необхідні знання щодо організації та запровадження дистанційних курсів і навчальних програм у ЛНУП, а також сертифікати про успішне проходження навчання.

В рамках проєкту Erasmus+ К2 DEFEP – 101083143 «Дистанційна освіта майбутнього: кращі практики ЄС у відповідь на вимоги сучасних здобувачів вищої освіти та представників ринку праці» команда проєкту запрошує академічну спільноту та адміністрацію Львівського національного університету природокористування взяти участь у тренінгу з організації дистанційного навчання, який проводить партнер проєкту Молдовський державний університет.

Навчання проводиться за трьома напрямами:

  1. Тренінг для менеджменту. Тематика: організація навчального процесу, розробка освітніх програм і навчальних планів.
  2. Тренінг для викладачів. Тематика: розробка, наповнення та методика викладання курсів у дистанційному форматі.
  3. Тренінг для дорадників, кураторів, тьюторів. Тематика: комунікація та підтримка здобувачів дистанційної ОП.

Форма проведення тренінгів: Zoom, Moodle.

Тривалість: 3 тижні.

Реєстрація: до 31.07.2024.

За результатами тренінгу видається сертифікат.

Професорсько-викладацький склад та адміністрація Львівського національного університету природокористування успішно пройшли стажування з організації дистанційного навчання, яке проводив Молдовський державний університет в рамках проєкту Erasmus+ К2 DEFEP – 101083143 «Дистанційна освіта майбутнього: кращі практики ЄС у відповідь на вимоги сучасних здобувачів вищої освіти та представників ринку праці».

Навчання проводилося за трьома напрямами:

  1. Тренінг для менеджменту університету.
  2. Тренінг для викладачів.
  3. Тренінг для дорадників, кураторів, тьюторів.

Можемо похвалитися отриманими сертифікатами:

 

Професорсько-викладацький склад та адміністрація Львівського національного університету природокористування активно долучилися до участі у тренінгах з організації дистанційного навчання, які проводить Молдовський державний університет в рамках проєкту Erasmus+ К2 DEFEP – 101083143 «Дистанційна освіта майбутнього: кращі практики ЄС у відповідь на вимоги сучасних здобувачів вищої освіти та представників ринку праці».

Навчання проводиться за трьома напрямами:

  1. Тренінг для менеджменту університету. Тематика: організація навчального процесу, розробка освітніх програм і навчальних планів.
  2. Тренінг для викладачів.
  3. Тренінг для дорадників, кураторів, тьюторів.

30 вересня 2024 року на кафедрі обліку та оподаткування Львівського національного університету природокористування відбулося відкриття лабораторії дистанційної освіти, яка створена в межах реалізації міжнародного проєкту Erasmus+ К2 DEFEP – 101083143 «Дистанційна освіта майбутнього: кращі практики ЄС у відповідь на вимоги сучасних здобувачів вищої освіти та представників ринку праці». Лабораторія оснащена інтерактивним комплектом Smart, ноутбуком, двома вебкамерами, мікрофоном, Led лампою та іншими периферійними пристроями для запису та проведення онлайн-занять.
На заході були присутні в.о. ректора Василь Лопушняк, декан факультету управління, економіки та права Володимир Ковалів, координатор проєкту від ЛНУП Оксана Прокопишин, а також виконавці проєкту Людмила Гнатишин, Ольга Малецька, Богдан Шувар та головний координатор Олена Філімонова (онлайн).
Новостворена лабораторія сприятиме запровадженню дистанційної освіти як окремої форми навчання в університеті, покращить комунікацію зі здобувачами, підвищить якість навчального контенту та професійні компетентності викладачів щодо запису і проведення онлайн-занять. Ця лабораторія стане важливим кроком на шляху до інтеграції сучасних технологій у навчальний процес, підвищення якості освіти та створення умов для інноваційних досліджень у Львівському національному університеті природокористування.
Команда проєкту DEFEP запрошує викладачів, зацікавлених у розвитку дистанційної освіти, користуватися лабораторією для створення відеоконтенту лекцій, електронних навчальних курсів та проведення занять в режимі онлайн.

Важливе місце в роботі закладу вищої освіти займає профорієнтаційна робота. Правильно організована профорієнтаційна робота забезпечує успіх як закладу вищої освіти щодо його існування, діяльності і розвитку, так і молодої людини в правильності її професійного вибору, у подальшій професійній самореалізації та кар’єрному рості.
Війна, яку російська федерація розпочала та веде проти України, кардинально змінила умови навчання.
З вірою у Перемогу дивимося в майбутнє України, а тому профорієнтаційну роботу маємо організувати з врахуванням викликів нашого сьогодення та умов воєнного часу, коли переважає режим роботи у форматі онлайн.
Днями профорієнтаційну роботу було проведено у Тур’янському ЗЗСО I-III ступенів та Топорівському ЗЗСО I-III ступенів, де майбутнім абітурієнтам наголошено на особливостях дистанційної освіти в реальному часі.
В межах реалізації міжнародного проєкту Erasmus+ К2 DEFEP – 101083143 «Дистанційна освіта майбутнього: кращі практики ЄС у відповідь на вимоги сучасних здобувачів вищої освіти та представників ринку праці» дистанційна освіта набирає іншого формату.
Перехід на дистанційну форму навчання обмежив проведення очних зустрічей з випускниками закладів загальної середньої освіти; війна спричинила появу тимчасово переміщених осіб, серед них є діти, яких потрібно включити в систему профорієнтаційного інформування та консультування; не всі мають якісне підключення до інтернету, що утруднює доступ до інформації.
Профорієнтація має великий арсенал різноманітних інструментів, які дозволяють особистості віднайти свій шлях, будувати майбутнє в контексті сенсобуттєвих парадигм, спираючись на власний ресурс, що набуває особливої актуальності в умовах воєнного стану.

В межах реалізації міжнародного проєкту Erasmus+ К2 DEFEP – 101083143 «Дистанційна освіта майбутнього: кращі практики ЄС у відповідь на вимоги сучасних здобувачів вищої освіти та представників ринку праці» робочою групою ЛНУП був розроблений пакет промоційних матеріалів з метою популяризації дистанційної освіти в українських університетах. Це яскравий блокнот, зручний календар та стильні ручки, які нагадають вам про переваги дистанційного навчання, а саме:
- Гнучкий графік: це можливість навчатися у зручний для вас час і у зручному темпі.
- Сучасні технології: ви маєте доступ до різноманітних інтерактивних платформ.
- Широкий вибір курсів: ви завжди можете знайти програму, яка відповідає вашим інтересам.
- Комфорт і доступність: ви маєте змогу навчатися з будь-якого куточка світу.
- Розвиток навичок: дистанційне навчання сприяє вашій самостійності та відповідальності.
- Індивідуальний підхід: викладачі завжди готові допомогти вам з будь-якими питаннями.
Не відкладайте на завтра те, що ви можете досягнути вже сьогодні завдяки можливості навчатися дистанційно.

Інновації та новітні технології є основою сучасної освіти, особливо для майбутніх фахівців у сфері інформаційних технологій. Саме тому у Львівському національному університеті природокористування постійно впроваджують передові підходи до навчання, аби підготувати студентів до реалій динамічного цифрового світу.
Днями у ЛНУП відбулося заняття з тематики інтернету речей (IoT) для студентів ІТ-спеціальності. Заняття проводилися через Microsoft Teams із пакету Office 365, що дало змогу максимально інтегрувати сучасні комунікаційні рішення в навчальний процес.
Заняття провів доцент кафедри інформаційних технологій, керівник відділу комп’ютерних інформаційних технологій та учасник робочої групи проєкту DEFEP Богдан Шувар. Лекція й практичні демонстрації були організовані в інтерактивному форматі з використанням сучасної лабораторії, обладнаної мультимедійною дошкою, високоякісним мікрофоном, проєктором і ноутбуком (грантова угода в межах спільного проєкту Erasmus+ KA2 101083143 DEFEP «Distance Education for Future: best EU practices in response to the requests of modern higher education seekers and labor market» / «Дистанційна освіта для майбутнього: кращі європейські практики для партнерів»).