На кафедрі туризму ЛНУП викладають обов’язкові освітні компоненти професійної підготовки, які є основою для набуття здобувачами вищої освіти необхідних теоретичних і практичних знань фахового характеру:
| СВО Бакалавр | СВО Магістр |
| Організація туризму | Туризмологія |
| Туристичне краєзнавство | Управління проєктами в туризмі |
| Основи наукових досліджень | Управління інноваціями в туризмі |
| Рекреалогія та рекреаційні комплекси світу | Управління туристичними дестинаціями |
| Організація анімаційної та екскурсійної діяльності | Економіка міжнародного туризму |
| Туризм на природоохоронних територіях | Геопросторова організація туризму та рекреації |
| Сервісологія | Методологія та організація наукових досліджень в туризмі |
| Організація готельного господарства |
|
| Економіка туристичного підприємства |
|
| Технологія продажів у туризмі |
|
| Організація ресторанного господарства |
|
| Міжнародний туризм |
|
| Бізнес-планування у туризмі |
|
| Інноваційні технології в туризмі |
|
Відповідно до вимог студентоцентрованого підходу навчання за спеціальністю 242 Туризм і рекреація забезпечує право здобувачів вищої освіти на можливість формування індивідуальної освітньої траєкторії в університеті через вибір вибіркових освітніх компонентів професійної підготовки:
| СВО Бакалавр | СВО Магістр |
| Страхування у туризмі | Управління якістю та безпекою в туризмі |
| Організація підприємницької діяльності в агротуризмі | Екскурсійна та туристично-рекреаційна діяльність |
| Спеціалізовані види туризму | Стратегічне управління сталим розвитком туризму |
| Курортна справа | Менеджмент туристичних дестинацій внутрішнього туризму |
| Поведінка споживача | Організація рекреаційної діяльності туристичних дестинацій |
| Аналіз діяльності туристичних підприємств | Інноваційний розвиток у сільському туризмі |
| Управління конкурентоспроможністю туристичних підприємств | Організація екологічного та сільського туризму |
| Культурний туризм та креативні індустрії |
|
| Сільський туризм |
|
| Туристична логістика |
|
| Іміджелогія та PR у туризмі |
|
Широко використовуються активні методи навчання, зокрема обговорення практичних ситуацій, круглі столи і дискусії на задану тему, доповіді, есе, презентації здобувачів вищої освіти та їх обговорення і аналіз, ділові ігри, заняття із використанням програмованих засобів навчання, а також позааудиторна практико-орієнтована підготовка. Створено та обладнано спеціальні лабораторії для навчання: лабораторію технологій продаж, просування і реалізації туристичних продуктів; лабораторію моделювання і проектування туристичних продуктів сільського зеленого туризму; лабораторію організації та технології готельно-ресторанної справи.
До аудиторних занять залучаються стейкхолдери, професіонали-практики, експерти галузі туризму та рекреації, представники роботодавців, проводяться виїзні та гостьові заняття із здобувачами на базах філій кафедри.
Освітній процес забезпечено необхідною навчально-методичною літературою для виконання курсових і кваліфікаційних робіт, проведення лекційних, семінарських і практичних занять.
Здобувачі вищої освіти мають можливість проходити навчальну і виробничу практику в організаціях та установах туристично-рекреаційної сфери.

