На кафедрі туризму ЛНУП викладають обов’язкові освітні компоненти професійної підготовки, які є основою для набуття здобувачами вищої освіти необхідних теоретичних і практичних знань фахового характеру:
СВО Бакалавр |
СВО Магістр |
Організація туризму |
Туризмологія |
Туристичне краєзнавство |
Управління проєктами в туризмі |
Основи наукових досліджень |
Управління інноваціями в туризмі |
Рекреалогія та рекреаційні комплекси світу |
Управління туристичними дестинаціями |
Організація анімаційної та екскурсійної діяльності |
Економіка міжнародного туризму |
Туризм на природоохоронних територіях |
Геопросторова організація туризму та рекреації |
Сервісологія |
Методологія та організація наукових досліджень в туризмі |
Організація готельного господарства |
|
Економіка туристичного підприємства |
|
Технологія продажів у туризмі |
|
Організація ресторанного господарства |
|
Міжнародний туризм |
|
Бізнес-планування у туризмі |
|
Інноваційні технології в туризмі |
|
Відповідно до вимог студентоцентрованого підходу навчання за спеціальністю 242 Туризм і рекреація забезпечує право здобувачів вищої освіти на можливість формування індивідуальної освітньої траєкторії в університеті через вибір вибіркових освітніх компонентів професійної підготовки:
СВО Бакалавр |
СВО Магістр |
Страхування у туризмі |
Управління якістю та безпекою в туризмі |
Організація підприємницької діяльності в агротуризмі |
Екскурсійна та туристично-рекреаційна діяльність |
Спеціалізовані види туризму |
Стратегічне управління сталим розвитком туризму |
Курортна справа |
Менеджмент туристичних дестинацій внутрішнього туризму |
Поведінка споживача |
Організація рекреаційної діяльності туристичних дестинацій |
Аналіз діяльності туристичних підприємств |
Інноваційний розвиток у сільському туризмі |
Управління конкурентоспроможністю туристичних підприємств |
Організація екологічного та сільського туризму |
Культурний туризм та креативні індустрії |
|
Сільський туризм |
|
Туристична логістика |
|
Іміджелогія та PR у туризмі |
|
Широко використовуються активні методи навчання, зокрема обговорення практичних ситуацій, круглі столи і дискусії на задану тему, доповіді, есе, презентації здобувачів вищої освіти та їх обговорення і аналіз, ділові ігри, заняття із використанням програмованих засобів навчання, а також позааудиторна практико-орієнтована підготовка. Створено та обладнано спеціальні лабораторії для навчання: лабораторію технологій продаж, просування і реалізації туристичних продуктів; лабораторію моделювання і проектування туристичних продуктів сільського зеленого туризму; лабораторію організації та технології готельно-ресторанної справи.
До аудиторних занять залучаються стейкхолдери, професіонали-практики, експерти галузі туризму та рекреації, представники роботодавців, проводяться виїзні та гостьові заняття із здобувачами на базах філій кафедри.
Освітній процес забезпечено необхідною навчально-методичною літературою для виконання курсових і кваліфікаційних робіт, проведення лекційних, семінарських і практичних занять.
Здобувачі вищої освіти мають можливість проходити навчальну і виробничу практику в організаціях та установах туристично-рекреаційної сфери.