Наші студенти не лише вивчають теорію, а й практично застосовують свої знання, досліджуючи актуальні теми у галузі маркетингу та міжнародних економічних відносин. Це дозволяє їм розвивати свої таланти та виявляти кращі сторони своєї креативності та аналітичних здібностей.
Сьогодні на кафедрі підведено підсумки 1-го етапу Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт за напрямами «Маркетинг» та «Міжнародні економічні відносини».
Переможцями визначено:
• за напрямом «Міжнародні економічні відносини»:
- 1 місце – студентка групи Мев-41 Вікторія Лизун (науковий керівник – к.е.н., доцент Оксана Булик);
- 2 місце – студентка групи Мев-41 Юлія Головкевич (науковий керівник – к.е.н., в.о. доцента Іванна Гаврилюк);
- 3 місце – студент групи Мев-41 Дмитро Мороз (науковий керівник – ст. викл. Ростислав Федів).
• за напрямом «Маркетинг»:
- 1 місце – студент групи Марк-21 Євгеній Костенко (науковий керівник – к.е.н., доцент Андрій Линдюк);
- 2 місце – студентка групи Марк-31 Ірина Щерба (науковий керівник – к.е.н., доцент Роман Хірівський);
- 3 місце – студентка групи Марк-41 Яна Лукащук (науковий керівник – к.е.н., доцент Юрій Томашевський).
Вітаємо переможців та бажаємо подальших успіхів у науковій діяльності!