31 жовтня в рамках навчального процесу магістри-маркетологи мали можливість заглибитися в практичні аспекти управління конкурентоспроможністю підприємства. Заняття провів стейкхолдер кафедри Ігор Рурак – менеджер зі збуту ТОВ «КраснеБрук» та власник компанії з міжнародних перевезень «Datali Trans».
На прикладі ТОВ «КраснеБрук», компанії «Datali Trans» та Видавництва Юлії Сливки студенти дізналися про реальні кейси формування конкурентних переваг на різних ринках. Ігор Васильович розповів про конкретні маркетингові стратегії та управлінські рішення, які можуть успішно конкурувати в умовах динамічного середовища.
Це заняття стало ще одним кроком до формування в наших студентів цільового розуміння механізмів конкурентоспроможності сучасного бізнесу, надаючи їм інструменти та знання.