Студенти-маркетологи Львівського національного університету природокористування отримали неймовірний заряд натхнення від зустрічі з Андрієм Гапуком, керівником відділу маркетингу Enzym Group / Компанія Ензим.
Андрій поділився унікальними інсайтами про маркетинг, який він вважає справжньою «битвою сприйняття» між брендами. Це була можливість зазирнути за лаштунки B2B та B2C стратегій, дізнатися про його досвід з глобальними брендами, управління багатомільйонними бюджетами та вихід на ринки 27 країн.
Також до нас приєдналися студенти спеціальності «Підприємництво і торгівля» разом із завідувачем кафедри, професором Юрієм Губені, створивши неймовірну атмосферу обміну досвідом і знаннями.
Особливий акцент Андрій зробив на підході Jobs to Be Done (JTBD), адже маркетинг сьогодні не просто про продукти, а про те, як вони вирішують завдання клієнта. Такі знання надихають нас ставати справжніми професіоналами, які розуміють і враховують потреби людей.
Дякуємо Андрію Гапуку за новий погляд на маркетинг і мотивацію до самовдосконалення! Сьогоднішня зустріч точно запам’ятається всім учасникам!