Поширення інформації про напрямки, методи і переваги дистанційної освіти як окремої форми здобуття вищої освіти має різні прояви. Зокрема команда ЛНУП у міжнародному проєкті DEFEP – 101083143 «Дистанційна освіта для майбутнього: кращі практики ЄС у відповідь на запити здобувачів сучасної вищої освіти та ринку праці» в межах профорієнтаційної роботи доводить до відома школярів, що дистанційна освіта є інтерактивною взаємодією із виокремленням часу для самостійного освоєння матеріалу, передбачає гнучкість розкладу та консультаційний супровід у процесі навчання, доступ до навчального контенту з будь-якої точки світу.
Днями профорієнтаційну зустріч було проведено у Тур’янському та Топорівському загальних закладах середньої освіти I-III ступенів Львівської області, де майбутнім абітурієнтам наголошено на особливостях дистанційної освіти. Сучасна дистанційна освіта – це сукупність інформаційних технологій та методик викладання, які передбачають здобуття освіти без фізичної присутності здобувачів у навчальному закладі. Перевагою дистанційної форми освіти над заочною є використання як асинхронного, так і синхронного режимів. Студенти мають змогу працювати самостійно у зручний для них час, поєднуючи роботу і навчання, а також разом із викладачами університету в режимі онлайн, використовуючи технічні засоби та цифрові рішення.

Львівський національний університет природокористування запрошує талановиту та ініціативну молодь спільно втілювати у життя напрацювання та результати проєкту DEFEP задля покращення якості освітнього процесу на засадах інноваційності та кращих практик університетів Європейського союзу.