Кафедра підприємництва та торгівлі провела 21 жовтня практичний семінар «Особливості захисту прав споживачів в умовах воєнного стану». До участі в семінарі було запрошено викладачів кафедри та студентів спеціальностей 076 «Підприємництво та торгівля» та 073 «Маркетинг».
Основними ведучими семінару були фахівці Головного управління Держпродспоживслужби у Львівській області Богдан Пастух та Андрій Жукевич. Відкриваючи семінар, декан факультету управління, економіки та права доц. Володимир Ковалів відзначив добру практику співпраці кафедр факультету зі стейкхолдерами. В.о. завідувача кафедри проф. Юрій Губені нагадав про тематику та ключові моменти попереднього науково-практичного семінару на тему захисту інтересів споживачів, пояснив саме практичну спрямованість заходу.
Головний спеціаліст відділу контролю Богдан Пастух детально розповів про історичний та правовий розвиток питань, пов’язаних зі захистом прав споживачів, розповів про структуру та завдання Головного управління Держпродспоживслужби у Львівській області, на прикладах показав діяльність Управління захисту прав споживачів. Продовжуючи дискусію, провідний спеціаліст Андрій Жукевич в загальних рисах виклав зміст та основні положення Закону «Про захист прав споживачів», наголосив на особливостях такого захисту за напрямами: торгівля, комунальна сфера, побутові послуги, інтернет-торгівля.

Студенти цікавились багатьма практичними питаннями, пов’язаними із власним споживчим досвідом: як повернути та обміняти товар, чи важливо читати етикетки та чеки, як захистити свої права у громадському харчуванні, що треба виконати для забезпечення правильних розрахунків тощо. Приклади, пов’язані із цими запитаннями, були доброю ілюстрацією особливостей захисту прав споживачів.
На завершення семінару студентка Ярина Штойко подякувала гостям-практикам за цікавий та динамічний виклад важливої на щодень інформації. А студентські оплески фахівцям із Держпродспоживслужби були емоційною винагородою за якісну роботу.
Гості кафедри ретельно ознайомились із освітньою програмою «Підприємництво та торгівля», а також відвідали музей університету та деякі навчальні аудиторії.
Співпраця кафедри підприємництва та торгівлі зі стейкхолдерами триває та має очевидні позитивні методичні, інформаційні та просвітницькі наслідки.