Науковий ступінь: кандидат економічних наук
Вчене звання: в.о. доцента
E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Освіта
- 2006 – Львівський державний аграрний університет і отримала повну вищу освіту за спеціальністю «Менеджмент організацій» та здобула кваліфікацію магістра з менеджменту організацій.
Додаткові програми та стажування:
- з 13.01.2023 – 11.03.2023 р. пройшла міжнародне стажування. X Міжнародна програма підвищення кваліфікації керівників закладів освіти і науки, а також педагогічних та науково-педагогічних працівників “Разом із Нобелівськими Лауреатами: Цінності, Досвід, Знання, Компетентності і Технології для Формування Успішної Особистості та Трансформації Оточуючого Світу“. International Historical Biographical Institute (Dubai - New York - Rome - Burgas - Jerusalem - Beijing). Обсяг (тривалість) навчання: 180 годин/6 кредитів Європейської кредитної трансферно - накопичувальної системи (ECTS), з них 15 годин інклюзивної освіти/0,5 кредиту ECTS.
- з 20.05.2024 по 30. 06.2024р. пройшла міжнародне науково-педагогічне стажування на тему: «Інноваційні освітні технології: європейський досвід та його впровадження в підготовку фахівців з економіки та управління» за спеціальністю 075 «Маркетинг» в обсязі 6 кредитів ECTS (180 годин). м. Рига, Латвійська Республіка.
Апробації/науково-популярні публікації за останні 5 років:
Міжнародний науково-практичний форум «Фінансово-економічна діяльність суб’єктів господарювання в умовах воєнного стану». 20-21 жовтня 2022 року. Україна, м. Камянець-Подільський. с. 35-38. За результатами конференції опубліковані тези.
І Міжнародна науково-практична конференція «SCINTIFIC RESEARCH IN THE MODERN WORLD» 4.11.2022 року Торонто, Канада. с.772-779. За результатами конференції опубліковані тези.
For being an active participant in IV Internatcional Scientific and practical Conference «Progressive research in the modern world». Boston 28-30 december 2022. Certificate. 24 hours of participation (0,8 ECTS credits). с.694-700. За результатами конференції опубліковані тези.
4 International scientific and practical conference “Actual problems of modern science” (January 31 – February 3, 2023) Boston, USA. с.53-56. DOI 10.46299/ISG.2023.1.4. За результатами конференції опубліковані тези.
IX Міжнародній науково-практичній конференції «Basics of learning the latest theories and methods», 07-10 березня 2023 р., Бостон, США. С.459-462. DOI 10.46299/ISG.2023.1.9. За результатами конференції опубліковані тези.
Міжнародна науково-практична конференція “INNOVATIVE DEVELOPMENT OF SCIENCE, TECHNOLOGY AND EDUCATION” 19-21.10.2023. с. 356-359. Ванкувер, Канада. За результатами конференції опубліковані тези.
VІI Всеукраїнська науково-практична конференція «ТРАНСФОРМАЦІЙНІ ЗМІНИ НАЦІОНАЛЬНОЇ ЕКОНОМІКИ В УМОВАХ ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ» 6-7 грудня 2023 року Дубляни, 2023.с. 55-58. За результатами конференції опубліковані тези.
Наукові публікації:
- Tetiana Riabova, Ivanna Havrylyuk, Vader Tetyana, Oksana Kustovska and Tetiana Makhynia (2024). Marketing Strategies in the Era of Mobile Applications: The Use of Geolocation and Contextual Advertising. Economic Affairs, Vol. 69(02), pp. 1005-1020, DOI: 10.46852/0424-2513.3.2024.2
- Гаврилюк , І., Томашевський, Ю., & Хірівський, Р. (2024). ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧІВ В УМОВАХ ВІЙНИ В УКРАЇНІ. Економіка та суспільство, (65). 2024. https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-65-135
- Гаврилюк І.І. Таргетована реклама у соціальних мережах. Економіка та суспільство, (63). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-63-102
- Гаврилюк І.І., Бурдяк, О., Помазан Л. Роль інфлюенсерів соціальних мереж в забезпеченні ефективності реклами. Економіка та суспільство, (60). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-60-125
- Havrylyuk І., Bulyk O. Shaping a marketing strategy of enterprises when entering a foreign market. Приазовський економічний вісник. Вип. 3(35). 2023. С.28-43. DOI:10.32782/2522-4263/2023-3-5
- Rodinova, N., Pylypchuk, N., Domashenko, S., Havrylyuk, I., & Androsovych, A. (2024). Ukrainian Economy in the Era of Digital Branding: Risks and Opportunities. Futurity Economics&Law, 4(4), 4–24. https://doi.org/10.57125/FEL.2024.12.25.01
- Гаврилюк І.І. Роль міжнародного маркетингу у світовому підприємництві. Економіка та суспільство. № 54. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-54-83
- Гаврилюк І.І., Булик О.Б. Вплив війни на купівельну поведінку споживачів. Вісник ЛНУП. Серія «Економіка АПК». №30. 2023. С.175-180.
- Гаврилюк І.І. Зовнішньоекономічна діяльність України з країнами Європейського союзу. Економіка та суспільство, (59). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-59-3
- Гаврилюк І.І. Світові тенденції міжнародного руху капіталу. Економіка та суспільство, (61). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-61-35.
- Гаврилюк І.І. Особливості зовнішньоекономічної діяльності Львівської області в умовах воєнного стану. "Таврійський науковий вісник. Серія: Економіка". Випуск 15. 2023. С. 252-259. DOI: https://doi.org/32782/2708-0366/2023.15.31
- Гаврилюк І.І. Effect of the russian military invasion on the endogenous potential of Ukraine. Економіка та суспільство. 2023. № 48. URL: https://economyandsociety.in.ua/index .php/journal/article/view/2241 DOI: 10.32782/2524-0072/2023-48-5
Гаврилюк І.І. Динаміка та тенденції розвитку міжнародної торгівлі в Україні. Економіка та суспільство. 2023. № 47. URL: https://economyandsociety. in.ua/index.php/journal/article/view/ 2126 DOI: 10.32782/2524-0072/2023-47-33