Протягом листопада-грудня 2024 р. в рамках реалізації міжнародного проєкту Erasmus+ К2 DEFEP – 101083143 «Дистанційна освіта майбутнього: кращі практики ЄС у відповідь на вимоги сучасних здобувачів вищої освіти та представників ринку праці» робоча група ЛНУП провела ряд зустрічей зі школярами м. Львова і Львівської області. Метою зустрічей було ознайомлення учнів 9-11 класів з умовами вступу до ЛНУП у 2025 н.р.
Робоча група ознайомила присутніх з особливостями вступу до закладів вищої освіти під час воєнного стану. Особливу увагу було приділено різноманітним спеціальностям, які школярі можуть обрати у ЛНУП, та предметам, які потрібно складати для вступу на обрану спеціальність.

В межах реалізації міжнародного проєкту Erasmus+ К2 DEFEP – 101083143 «Дистанційна освіта майбутнього: кращі практики ЄС у відповідь на вимоги сучасних здобувачів вищої освіти та представників ринку праці» робочою групою ЛНУП були розроблені промоційні матеріали з метою популяризації дистанційної освіти в українських університетах. Це інформаційна брошура та презентація українською та англійською мовами. Ці матеріали містять інформацію про переваги дистанційного навчання, а також виклики, які постають перед студентами дистанційної форми навчання. Серед переваг є:

З метою популяризації дистанційної освіти серед освітян та роботодавців 16 грудня 2024 р. в межах реалізації міжнародного проєкту Erasmus+ К2 DEFEP – 101083143 «Дистанційна освіта майбутнього: кращі практики ЄС у відповідь на вимоги сучасних здобувачів вищої освіти та представників ринку праці» робоча група ЛНУП провела круглий стіл на тему «Застосування новітніх технологій і методів в умовах дистанційного навчання». На зустрічі було обговорено ключові аспекти організації дистанційного навчання загалом, а також запровадження окремих онлайн-курсів у ЛНУП. Було наголошено, що відкриття лабораторії дистанційного навчання відкриває перед викладачами ЛНУП широкі можливості для модернізації освітнього процесу, який включає: