13 грудня 2023 року у змішаному форматі відбулось засідання навчально-методичної ради Львівського національного університету природокористування.
Розпочав засідання в.о. ректора Василь Лопушняк, який привітав усіх учасників навчально-методичної ради. Під час свого виступу в.о. ректора відзначив важливість методичної та дидактичної роботи в закладі вищої освіти, особливо під час вирішення питань, що стосуються розробки та удосконалення освітніх програм. Зміст навчальних програм у сучасному освітньому процесі динамічно змінюється, і Львівський національний університет природокористування, який завжди славився інноваційними підходами до організації освітнього процесу, повинен враховувати сучасні виклики освіти та виробляти нові підходи до удосконалення освітніх програм, що реалізуються в університеті. Оскільки ми перебуваємо в періоді затвердження нового переліку галузей знань і спеціальностей, за якими буде здійснюватись підготовка здобувачів вищої та фахової передвищої освіти, в університеті потрібно бути готовими до цих змін та адаптувати їх в університетський освітній простір. У цьому контексті важливо розвивати міждисциплінарний підхід до формування освітніх програм, а також враховувати європейський досвід у цьому напрямі. Також доповідач наголосив на тому, що гарант освітньої програми несе відповідальність за реалізацію цієї програми, наповнення її змісту та успішність під час проходження акредитаційних процедур.

Перший проректор Ірина Федів поінформувала присутніх про підготовку до акредитації освітніх програм у 2024–2025 н.р. Доповідачка акцентувала увагу на змістовному наповненні освітніх програм, співпраці із роботодавцями, опитуванні стейкхолдерів, аналізі та інтеграції передового досвіду з міжнародної практики. Ірина Федів зазначила, що у 2023–2024 н.р. заплановано акредитації 7 освітніх програм у ЛНУП та 3 освітніх програм у фахових коледжах ЛНУП, а у 2024–2025 н.р. – 16 освітніх програм у ЛНУП та 25 освітніх програм у фахових коледжах ЛНУП.
Керівник Навчально-методичного відділу забезпечення якості вищої освіти Олег Микула доповів про необхідність перегляду освітніх програм, започаткування нових, у тому числі міждисциплінарних, у зв’язку зі зміною переліку спеціальностей, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої освіти. Доповідач ознайомив із загальними вимогами щодо розробки освітніх програм та навчальних планів на 2024–2025 н.р. та переліком освітніх компонентів загальної підготовки для всіх освітніх програм. Запропонував залишити незмінною тривалість семестрів (осінній – 14 тижнів, весняний – 16 тижнів), а також частку аудиторних занять (залежно від обсягу кредитів на вивчення навчальної дисципліни).
Проректор з наукової роботи Богдан Гулько у своєму виступі доповів про стан акредитації освітньо-наукових програм. Наголосив на актуальності розвитку міждисциплінарних освітніх (наукових) програм вищої освіти та врахуванні міжнародного досвіду в цьому напрямі.
Керівник відділу комп’ютерних інформаційних технологій Володимир Станько ознайомив присутніх з технологічними аспектами формування освітніх програм і робочих навчальних планів у системі електронного документообігу університету.
Під час обговорення виступили декани факультетів та директори фахових коледжів університету, які висвітлили основні питання та проблемні аспекти стосовно розробки та акредитації освітніх програм. Основну увагу доповідачі акцентували на співпраці з роботодавцями та врахуванні зауважень і рекомендацій членів експертних груп й галузевих експертних рад.
На завершення в.о. ректора Василь Лопушняк подякував усім учасникам за проведену роботу навчально-методичної ради, побажав успіху в пошуку конструктивних шляхів удосконалення освітніх програм, звернув увагу на особливості цих програм, враховуючи місію та основні завдання стратегічного розвитку університету.