20 жовтня 2015 року в читальному залі Наукової бібліотеки ЛНАУ відбувся семінар для наставників академічних груп за участі завідувача кафедри філософії та політології Романа Наконечного, керівника підрозділу з організації виховної роботи Оксани Качмар та бібліотекознавця-журналіста, працівника інформаційно-бібліографічного відділу Наукової бібліотеки ЛНАУ, Марії Павлюх, наставників академічних груп університету. Зі вступним словом звернулася О. Качмар, яка закликала викладачів виховувати у студентів патріотизм, велику любов до України, відповідальність за свою державу та активну громадянську позицію.
Семінар наставників продовжився лекцією Марії Павлюх на тему «Маніпулятивні технології інформаційної російсько-української війни та превентивні методи захисту». У своєму виступі лекторка звернулася до ключових понять «інформаційна війна», «психологічний тиск», «сучасні маніпулятивні методи впливу». М. Павлюх виокремила мету, завдання інформаційних війн, вказала на класифікацію інформаційних воєн, проаналізувала різновиди цього явища. Аналіз різновидів інформаційних воєн супроводжувався історичними прикладами, починаючи зі старозавітної війни Гедеона і закінчуючи війнами Третього Рейху та сучасними прикладами воєн ХХ століття.
Цікавим моментом виступу стали психологічні прийоми маніпуляцій в інформаційному просторі: ефект 25-го кадру, «брехати за допомогою правди», «рядки-бігунці», психотронна зброя (за допомогою частот), психотропна зброя, а також розгляд загального алгоритму ведення інформаційної війни. Після загального розгляду «інформаційної війни» як явища, М. Павлюх перейшла до передумов російсько-української війни, яка ведеться на Сході України (численні конфлікти, газові, інформаційні війни). Лектор проаналізувала базову модель сучасної війни «герой, жертва, злодій», а також головні напрямки психологічної війни: пониження міжнародного іміджу України, приниження національної гідності українців, нав’язування комплектів меншовартості. М. Павлюх проаналізувала образ В. Путіна та Росії, сучасні російські міфи, а також прийоми гібридної війни. Лектор навела ряд превентивних методів захисту інформаційного простору, потрібних для перемоги у війні.
Завершився семінар виступом Романа Андрійовича Наконечного, який наголосив на тому, що основне завдання студентів – успішне навчання, а наставникам академічних груп побажав творчої співпраці з студентською молоддю.