26 грудня 2024 року голова Комісії з реорганізації ЛНУП Іван Парубчак провів робочу нараду з питань перспектив розвитку освітньо-професійної програми «Садово-паркове господарство» за участю проректора з навчально-виховної роботи Віталія Боярчука, керівника навчально-методичного відділу забезпечення якості вищої освіти Олега Микули, очільниці відділу акредитації та ліцензування Лілії Войничої, декана факультету агротехнологій та екології Олега Андрушка, декана факультету будівництва та архітектури Андрія Мазурака, гаранта спеціальності «Садово-паркове господарство» Галини Лисак та в.о. завідувача кафедри садівництва та овочівництва Богдана Гулька.
Нараді передувала попередньо проведена робота з аналізу освітньої програми та звіту про самоаналіз, опитувань стейкхолдерів та здобувачів спеціальності, узагальнення досвіду проведених впродовж 2024 року акредитацій за іншими спеціальностями. В ході наради всі учасники представили свої напрацювання і внесли пропозиції щодо удосконалення освітніх компонент ОПП. Так, Віталій Боярчук акцентував увагу на чіткій відповідності освітніх компонент ОПП вимогам чинного стандарту. Олег Микула ознайомив учасників наради з контингентом та динамікою кількості здобувачів за ОПП «Садово-паркове господарство».
Андрій Мазурак запропонував додати в ОПП освітні компоненти «Інженерне забезпечення садово-паркового господарства» та «Основи композиції: садово-паркові композиції» як такі, що забезпечують регламентовані стандартом компетентності. Олег Андрушко доповів про підписані угоди з компаніями для проходження практичної підготовки здобувачів та з ТОВ «Плантпол-Україна» зокрема, а також про результати опитування стейкхолдерів та обговорення ОПП, яке було проведене 12 грудня 2024 року на розширеному засіданні вченої ради факультету агротехнологій та екології. Галина Лисак висвітлила актуальний стан готовності освітньої програми до акредитації та заплановані заходи на січень 2025 року.
Голова Комісії з реорганізації ЛНУП Іван Парубчак, завершуючи зустріч, подякував усім учасникам наради за активну роботу та наголосив на важливості системного підвищення фахового рівня НПП шляхом виконання наукових досліджень з публікацією результатів у фахових та індексованих виданнях, а також участі в програмах стажувань та обміну викладачами для підвищення рівня теоретичної та практичної підготовки.