Інтерактивне навчання відрізняється від традиційного тим, що за короткий період часу опановується великий обсяг нового матеріалу. Це досягається завдяки високій активності учасників освітнього процесу, розвитку стійкості уваги, жвавому спілкуванню та активній співпраці.
Викладачі нашої кафедри часто використовують такі інтерактивні методи, як: тренінги, ситуаційні задачі, пресконференції, ділові ігри та моделювання, кейс-методи, соціальні проєкти, мозковий штурм, круглі столи, мультимедійні лекції, робота з наочними посібниками, відео- і аудіоматеріалами, письмова робота з обґрунтування своєї позиції, обговорення складних і дискусійних питань і проблем, надання загальних рекомендацій.
Великий спектр інтерактивних методів навчання використовується під час вивчення освітньої компоненти «Ботаніка».
10 квітня 2024 р. доцент кафедри екології Галина Лисак провела практичне інтерактивне заняття на тему «Використання рослин для оздоровлення та фіточаювання». Студенти групи Еко-11 спеціальності 101 «Екологія» жваво обговорювали компонування лікарських рослин для фітотерапії, дегустуючи при цьому ароматні чаї з екопродуктами. Завідувач кафедри доцент Петро Хірівський розповів про рекомендовані чаї для знаків зодіаку, а доцент Наталія Панас ознайомила присутніх з правилами збору, переробки та зберігання рослинної продукції для лікування і фітотерапії.
Впровадження інтерактивних форм навчання здійснюється й за межами університету. 5 квітня 2024 р. на базі ведмежого притулку «Домажир» студенти групи Еко-21 прослухали лекцію на свіжому повітрі «Вимерлі птахи світу» та здійснили волонтерську роботу, прибираючи територію об’єкта.
Інтерактивні методи навчання сприяють розвитку ініціативності студента, а результат професійної підготовки набуває особистісно орієнтованого значення для всіх учасників навчального процесу.