Зважаючи на потреби сучасного ринку праці та інтеграцію до європейського освітнього простору, оновлення освітньої програми «Маркетинг» потребує впровадження сучасних освітніх підходів, зосереджених на формуванні важливих компетентностей. Кафедра міжнародних економічних відносин та маркетингу ставить за мету розвиток цих компетентностей у студентів. Тому важливо, щоб здобувачі освіти не лише знали зміст програми, але й розуміли, як вона може допомогти їм сформувати власну освітню траєкторію. Більше того, активна участь здобувачів у розвитку та вдосконаленні програми зробить її більш ефективною та відповідатиме актуальним потребам. З цією метою 1 лютого 2024 р. відбулося засідання кафедри міжнародних економічних відносин та маркетингу ЛНУП із обговорення проєкту освітніх програм «Маркетинг» за першим (бакалаврським) та другим (магістерським) рівнями вищої освіти. Гарант освітньої програми бакалаврського рівня завідувач кафедри Андрій Линдюк висвітлив основні особливості програм. Особливий акцент був зроблений на унікальності програм, включаючи обов’язкові та вибіркові складові, а також на практичній підготовці студентів. У ході дискусії члени кафедри висловили свої коментарі та надали пропозиції, враховуючи поточні вимоги ринку праці. Проєкт освітньої програми був опублікований на вебсайті університету для обговорення зі зацікавленими сторонами та здобувачами вищої освіти.