19 квітня відбулася цікава зустріч з учнями 5 класу Середньої загальноосвітньої школи № 30 м. Львова, присвячена професії маркетолога. Метою заходу було знайомство школярів з цікавим світом маркетингу.
Під час зустрічі доцент кафедри міжнародних економічних відносин та маркетингу, к.е.н. Юрій Томашевський розповів учням про те, що робить маркетолог, які навички потрібні для цієї професії та які можливості вона може надати у майбутньому. Діти з зацікавленістю слухали про те, як маркетологи допомагають бізнесу привертати увагу клієнтів, розробляючи рекламні кампанії, вивчаючи ринкові тенденції та аналізуючи поведінку споживачів.
В ході розмови учні мали можливість ставити запитання про маркетинг, а також виконувати цікаві завдання, пов’язані з розвитком рекламних ідей.
Зустріч з учнями була дуже позитивною та продуктивною. Багато учасників виявили зацікавленість у вивченні маркетингу та висловили бажання дізнатися більше про цю цікаву професію. Ми сподіваємося, що ця зустріч стала корисним внеском у розвиток світогляду дітей та допомогла їм зрозуміти більше про світ маркетингу.

 


9 квітня 2024 року кафедра міжнародних економічних відносин та маркетингу ЛНУП підписала угоду про співпрацю з Товариством з обмеженою відповідальністю «Ренопласт». Особливо приємно зазначити, що керівником даного підприємства є колишній випускник кафедри міжнародних економічних відносин та маркетингу Павло Миколайович Залевський. Знання, які він отримав під час навчання в університеті, відіграли важливу роль у формуванні його як висококваліфікованого фахівця та керівника.
Мета цієї угоди полягає в налагодженні тісної співпраці між університетом та підприємством у сфері освіти, підвищенні якості підготовки фахівців та зміцненні зв’язків між наукою та виробництвом. У цьому документі зазначено, що обидві сторони розуміють необхідність і важливість співпраці у справі підготовки та працевлаштування фахівців з вищою освітою та керуються прагненням до взаємовигідних дружніх відносин, співробітництва та партнерства. Такий партнерський підхід створює передумови для реалізації спільних ефективних програм підготовки сучасних фахівців через інтегрований процес навчання, що забезпечить високий рівень теоретичних знань у фундаментальних та спеціалізованих предметах, практичні навички та обмін досвідом роботи. Це сприятиме використанню наших знань та досвіду для вирішення різноманітних завдань, а також для розвитку даного підприємства.


28 березня 2024 року кафедрою міжнародних економічних відносин та маркетингу ЛНУП була проведена зустріч, присвячена обговоренню освітньої програми «Міжнародні економічні відносини» рівня вищої освіти «Магістр» спеціальності 292 «Міжнародні економічні відносини» із залученням стейкхолдерів. Під час дискусії відбувся обмін думками щодо модернізації змісту освітньої програми в контексті сучасних тенденцій та вимог ринку, а також з урахуванням глобальних викликів.
Гарант ОП, доцент Юрій Томашевський, коротко охарактеризував зміст та особливості освітньої програми, зазначив своє бачення актуальних змін програми, пов’язаних з озвученою міністерством реформою переліку галузей знань і спеціальностей, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої освіти в Україні. Зокрема, гарантом було запропоновано збільшити перелік освітніх компонентів, які будуть викладатися іноземною мовою.
Напрацьовані в результаті обговорення пропозиції сприятимуть удосконаленню освітнього процесу підготовки фахівців зі спеціальності 292 «Міжнародні економічні відносини», модернізації ОП та її компонентів.


В межах дисципліни «Мерчандайзинг» 29 січня 2024 року доцентом кафедри міжнародних економічних відносин та маркетингу, к.е.н. Ю.М. Томашевським було проведене відкрите лекційне заняття на тему «Основні елементи атмосфери магазину».
Дисципліна «Мерчандайзинг» є частиною циклу обов’язкових дисциплін професійної підготовки студентів спеціальності 075 «Маркетинг», які навчаються за освітнім рівнем «Бакалавр».
Тема відкритої лекції – «Основні елементи атмосфери магазину». Згідно з планом лекції були висвітлені наступні питання:
1. Атмосфера як фактор створення привабливого образу магазину;
2. Фактори, що формують атмосферу магазину;
3. Чуттєві складові атмосфери магазину.
Лекцію супроводжував влучно підібраний різноманітний презентаційний матеріал, який включав графічні, статистичні та фотографічні дані на зазначену тематику, що дозволило лекторові застосовувати прийоми розповіді, показу, характеристики, пояснення, коментування і зберегти стійку увагу слухачів протягом всього заняття.
На занятті були присутні представники професорсько-викладацького складу кафедри міжнародних економічних відносин та маркетингу. Заняття було проведене на високому педагогічному рівні й одержало схвальні відгуки.


Зважаючи на потреби сучасного ринку праці та інтеграцію до європейського освітнього простору, оновлення освітньої програми «Маркетинг» потребує впровадження сучасних освітніх підходів, зосереджених на формуванні важливих компетентностей. Кафедра міжнародних економічних відносин та маркетингу ставить за мету розвиток цих компетентностей у студентів. Тому важливо, щоб здобувачі освіти не лише знали зміст програми, але й розуміли, як вона може допомогти їм сформувати власну освітню траєкторію. Більше того, активна участь здобувачів у розвитку та вдосконаленні програми зробить її більш ефективною та відповідатиме актуальним потребам. З цією метою 1 лютого 2024 р. відбулося засідання кафедри міжнародних економічних відносин та маркетингу ЛНУП із обговорення проєкту освітніх програм «Маркетинг» за першим (бакалаврським) та другим (магістерським) рівнями вищої освіти. Гарант освітньої програми бакалаврського рівня завідувач кафедри Андрій Линдюк висвітлив основні особливості програм. Особливий акцент був зроблений на унікальності програм, включаючи обов’язкові та вибіркові складові, а також на практичній підготовці студентів. У ході дискусії члени кафедри висловили свої коментарі та надали пропозиції, враховуючи поточні вимоги ринку праці. Проєкт освітньої програми був опублікований на вебсайті університету для обговорення зі зацікавленими сторонами та здобувачами вищої освіти.


18 грудня 2023 р. завідувач кафедри Андрій Линдюк та доцент кафедри Юрій Томашевський зустрілись із представницею продуктової IT-компанії Datawiz.io Оленою Дзюбан, з якою обговорили освітні програми спеціальності 075 «Маркетинг», які реалізовуються на кафедрі. Також в ході зустрічі було напрацьовано напрями подальшої прикладної співпраці.

Зазначимо, що Datawiz.io надає онлайн-сервіси для збору та аналітики даних в ритейлі. Сервіси цієї компанії продаються в більш ніж 17 країнах світу і допомагають мережам використовувати дані продажів для збільшення прибутку, зменшення втрат, планування маркетингових заходів та оптимізації асортименту.

 


11 грудня 2023 р. на кафедрі відбулась VII Всеукраїнська науково-практична конференція «Трансформаційні зміни національної економіки в умовах євроінтеграції», в якій взяли участь понад 50 учасників з 18 наукових інституцій України.

Було підготовлено чимало актуальних та цікавих матеріалів, частину з яких було презентовано. З вітальним словом до учасників конференції звернувся декан факультету управління, економіки та права ЛНУП Володимир Ковалів. Також виступи мали д.е.н., професори НУ «Львівська політехніка» Світлана Гринкевич та Віталій Бойко, д.е.н., професори Львівського національного університету природокористування Юрій Губені та Георгій Черевко. В обговоренні взяли участь науковці з інших навчальних закладів, які мали конструктивні пропозиції.

Загалом наукова конференція пройшла в професійній та дружній атмосфері.

Оргкомітет конференції дякує усім учасникам! І у ці передноворічні дні бажаємо усім наукових та творчих успіхів, ну і, звичайно, миру нам усім!


Важливим елементом навчання в університеті є проходження практик. Цьогорічні магістри спеціальності «Міжнародні економічні відносини» мали можливість пройти переддипломну практику у різних підприємствах та органах влади різного рівня, які здійснюють зовнішньоекономічну діяльність. Зокрема, досить цікаво було представлено звіти про проходження студентами практики у ТОВ «АДС Захід», ТОВ «МХП-Баффало», Управлінні економічного розвитку Львівської ОВА, Вараській міській раді Рівненської області та інших.


Сьогодні, у Міжнародний день студентів, староста групи Марк-31 Ірина Щерба отримала від ректора ЛНУП Володимира Снітинського відзнаку як «Найкращий студент – профспілковий лідер університету».

Вітаємо відмінну студентку Ірину Щербу із заслуженою нагородою! Бажаємо подальших успіхів!


Дуже достойно виступили на щорічному фестивалі «Нові таланти університету» першокурсники-маркетологи. Їхній талант був високо оцінений журі.

Вітаємо з перемогами. Бажаємо подальших творчих успіхів, а також успіхів у навчанні!