В межах дисципліни «Мерчандайзинг» 29 січня 2024 року доцентом кафедри міжнародних економічних відносин та маркетингу, к.е.н. Ю.М. Томашевським було проведене відкрите лекційне заняття на тему «Основні елементи атмосфери магазину».
Дисципліна «Мерчандайзинг» є частиною циклу обов’язкових дисциплін професійної підготовки студентів спеціальності 075 «Маркетинг», які навчаються за освітнім рівнем «Бакалавр».
Тема відкритої лекції – «Основні елементи атмосфери магазину». Згідно з планом лекції були висвітлені наступні питання:
1. Атмосфера як фактор створення привабливого образу магазину;
2. Фактори, що формують атмосферу магазину;
3. Чуттєві складові атмосфери магазину.
Лекцію супроводжував влучно підібраний різноманітний презентаційний матеріал, який включав графічні, статистичні та фотографічні дані на зазначену тематику, що дозволило лекторові застосовувати прийоми розповіді, показу, характеристики, пояснення, коментування і зберегти стійку увагу слухачів протягом всього заняття.
На занятті були присутні представники професорсько-викладацького складу кафедри міжнародних економічних відносин та маркетингу. Заняття було проведене на високому педагогічному рівні й одержало схвальні відгуки.