5 червня 2024 року відбулося підсумкове обговорення освітніх програм першого (бакалаврського) рівня вищої освіти «Маркетинг» та другого (магістерського) рівня вищої освіти «Маркетинг».

Впродовж березня 2024 р. у контексті перегляду та внесення змін до освітніх програм відбувалися зустрічі гарантів та членів проєктних груп із представниками бізнесу, здобувачами та академічною спільнотою кафедри. Конструктивні пропозиції та зміни були представлені гарантами освітньо-професійних програм «Маркетинг» першого та другого рівнів вищої освіти к.е.н., доц. Андрієм Линдюком та к.е.н., доц. Юрієм Томашевским на підсумковому обговоренні, яке відбулося у змішаному форматі.
В обговоренні взяли участь члени робочих груп освітніх програм, представники академічної спільноти, стейкхолдери та здобувачі вищої освіти ОП «Маркетинг»:

- д.е.н., проф. НУ «Львівська політехніка» Олена Бочко;

- директор ТОВ «Ренопласт» Павло Залевський;

- виконавчий директор ТОВ «САВ Агро» Андрій Швиднюк;

- директор компанії з міжнародних перевезень Ігор Рурак;

- керівник відділу активних продажів ТОВ «АДС Захід» Роман Думін;

- заступник голови Жовтанецької територіальної громади Степан Янишин;

- керівник рекламної агенції Андрій Рабець;

- керівник маркетингової агенції «Знаєш Agency» Анатолій Маліновський.

Прийняті в процесі обговорення рішення та відповідні зміни будуть внесені до програм.