23 квітня 2024 року в межах договору про співпрацю між Львівським національним університетом природокористування та ТОВ «Агріаналітика» проведено гостьову лекцію на тему «Digital-інтеграція даних як головний виклик системи обліку, планування та управління агропідприємством». Спікером зустрічі був заступник директора ТОВ «Агріаналітика» Володимир Гераймович. До ініційованого кафедрою обліку та оподаткування ЛНУП заходу долучились студенти та колеги – представники академічної спільноти із різних куточків України, зокрема Полтавського державного аграрного університету, Державного біотехнологічного університету та Тлумацького фахового коледжу Львівського НУП.
Анонсована тема гостьової лекції особливо зацікавила студентів, оскільки дотична до контенту навчальних дисциплін «Інформаційні та комунікаційні технології в професійній діяльності», «Бухгалтерський облік в управлінні підприємством» та «Діджиталізація обліку», які є освітніми компонентами освітньо-професійної програми «Облік та оподаткування» другого (магістерського) рівня. Роз’яснення пана Володимира про інтеграцію різних цифрових модулів для «переливання» інформації про операційну діяльність сільськогосподарського підприємства сприятиме досягненню програмних результатів навчання у здобувачів освіти магістерського рівня, які полягають в обґрунтовуванні вибору і порядку застосування управлінських інформаційних технологій для обліку, аналізу, аудиту та оподаткування в системі прийняття управлінських рішень з метою їх оптимізації. У контексті обґрунтовування інноваційних підходів до інформаційного забезпечення системи контролю використання ресурсного потенціалу сільськогосподарських товаровиробників окремо обговорили питання використання маркетплейсів та інших digital-інструментів, що забезпечить розширення можливостей фінансування поточних та капітальних витрат аграрного бізнесу.
Гостьові лекції від професіоналів-практиків – це метод навчання, який спонукає здобувачів до активної розумової діяльності, творчого процесу, підвищує рівень засвоєння матеріалу та сприяє формуванню фахових компетентностей.