11 травня спільними зусиллями кафедри економіки та кафедри підприємництва, торгівлі та біржової діяльності за участю авторитетного експерта, smm-спеціаліста у галузі інтернет-маркетології, таргетолога, кандидата економічних наук Оксани Смулки було проведено гостьову лекцію на тему «Розвиток сучасних форм реалізації продукції». Відкриваючи лекцію, декан факультету управління, економіки та права, доцент Володимир Ковалів висловив сподівання, що низка подібних зустрічей з практиками допоможе студентам краще усвідомити переваги навчання на факультеті, зрозуміти перспективи обраних професій.
Впродовж академічної години викладачі та студенти дізнались надзвичайно багато цікавого, корисного та навіть несподіваного. Як продати товар, як правильно сформувати маркетингову поведінку, як взаємодіяти з клієнтами та покупцями – це лише частина питань, які вміло та цікаво розкрила лектор Ірина Ігорівна. Запитання присутніх торкалися технологій продажу, поширення позитивної та негативної інформації, взаємодії зі штучним інтелектом, формування алгоритмів вибору пріоритетів при покупках. Підводячи підсумок лекції, професор Юрій Губені та в.о. професора Ірина Черевко відзначили беззаперечну актуальність та переваги живого спілкування. Не лише запитання, але й оплески були подякою від студентів та викладачів для лекторки.
Як відзначив студент IV курсу спеціальності підприємництво, торгівля та біржова діяльність Дмитро Курилко, така лекція спонукає до інтенсивного обдумування багатьох питань торговельного бізнесу. А студентка спеціальності «Економіка» Роксолана-Мар’яна Жигайло підтвердила, що сучасні технології продажу кардинально змінили економічні відносини в торгових ланцюгах, це, по суті, новий світ, це майбутнє, яке уже прийшло до нас в гості.
Співпраця кафедр економіки та підприємництва, торгівлі та біржової діяльності виявилась плідною. Факультет управління, економіки та права розвиває співпрацю із реальним бізнесом, посилює практичну підготовку.