Триває освітній процес для студентів ОС «Магістр» за освітньою програмою «Підприємництво та торгівля». Місяць навчання, що минув, сформував у здобувачів цілісне уявлення про зміст, структуру та наповнення окремих предметів. А оскільки усі студенти мали різноманітну попередню підготовку, то дізнаються чимало цікавого саме у сфері підприємництва, адміністрування та управління бізнесом, комунікацій, технологій підприємництва, стратегічного планування та співпраці із клієнтами.
Так, при вивченні вибіркової дисципліни «Організація агробізнесу» студенти дізнались про концептуальні засади агробізнесу, його суб’єктну структуру та середовища. Як зазначив студент Тарас Сусукайло, дуже цікавою була тема, пов’язана із поняттям «продуктовий ланцюг», тому спробував й собі змоделювати такий умовний ланцюг за одним із напрямків підприємництва. Це дає багато до розуміння взаємодії в будь-якому бізнесі, не лише аграрному, як відзначає викладач дисципліни проф. Юрій Губені.
Старанний та допитливий студент Юрій Островський має добру базову підготовку за подібною освітньою програмою на рівні бакалавра. Тому він зумів побачити вдале змістовне поєднання дисциплін «Стратегії підприємницької діяльності» та «Мотиваційний механізм підприємництва». Адже цікаво подивитись на вплив мотивації при втіленні стратегії лідерства, визначити чинники її формування на конкретних прикладах.
Студенти Василь Терлецький та Ілля Степанов відзначили добрі навчальні умови в університеті: аудиторії доглянуті та завжди містять освітні ілюстрації, а команда викладачів кафедри завжди готова допомогти і порадити. Доцент Наталія Райтер стверджує, що дисципліна «Фінансовий аналіз», яку вона читає, є складною та вимагає системної роботи із цифрами, але студенти досить успішно справляються із такими завданнями. У них формується «дух команди».
Навчальний процес для студентів-магістрів поступово набирає чітких обрисів, що дозволяє їм сформувати власне сприйняття усіх знань, навичок та вмінь, які подаються в аудиторіях. До цього обов’язково буде додана практична складова та внутрішні комунікації в академічній групі.