Відомий підприємець та меценат Білл Гейтс зазначав, що бізнес починається та завершується аналізом інформації. Тому освітня програма «Підприємництво та торгівля» передбачає чимало інформаційно-аналітичних орієнтирів. Кафедра підприємництва та торгівлі у співпраці з Науковою бібліотекою ЛНУП провела для студентів ОР «Магістр» на початку другої декади лютого своєрідний День інформації.
В світлиці та залі каталогів Наукової бібліотеки студенти мали можливість ознайомитись із добіркою сучасної фахової літератури з підприємництва, торгівлі, комерційної діяльності, товарознавства та інших предметних напрямків, спрямованих на бізнес-освіту. Завідувачка Наукової бібліотеки Марія Грицевич ознайомила студентів зі специфікою роботи з електронним та паперовим каталогами, алгоритмом доступу до університетського репозитарію та бібліотечних електронних ресурсів. Про рекомендовані за робочими програмами інформаційні джерела, особливо підручники та навчальні посібники, проінформували присутні викладачі кафедри.
Справжнім та приємним відкриттям для студентів стало знайомство із колекцією стародруків. Неймовірно цікаві книги, що дихають віками, передають історію та минулі погляди на багато сфер життя, відкрились для багатьох.
А ось у навчальних лабораторіях № 306-307 інша група студентів-магістрів знайомилась із новими програмними продуктами, долученими кафедрою у навчальний процес. Про переваги і перспективи використання програмного пакету Power BI у підприємництві розповіла доц. Наталія Райтер. Розвиваючи тему, викладачі кафедри відзначили особливе значення візуалізації результатів аналітики та виваженого залучення інформаційних ресурсів. Зокрема було наголошено на необхідності суворого дотримання засад академічної доброчесності.
Також студентів було ознайомлено з навчальним пунктом «Адміністрування торговельним бізнесом», зокрема з використанням програмного пакету SkyService. Студентам було надано розгорнуту інформацію про структуру кафедральної сторінки на сайті університету, про неофіційні сторінки кафедри у соціальних мережах (Facebook, Instagram) та особливості комунікації у них.
Інформаційний день на кафедрі підприємництва та торгівлі дозволив студентам ОР «Магістр» сформувати краще розуміння джерел та можливостей, які можна долучити до навчання та наукового пошуку.