Травень традиційно є періодом підсумків наукової діяльності студентів. У межах святкування Дня науки на факультеті управління, економіки та права ЛНУВМБ ім. С.З. Ґжицького підведено підсумки І туру Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт. Декан факультету, доц. Володимир Ковалів від імені керівництва університету вручив дипломи переможцям та відзнаки науковим керівникам, висловивши щиру вдячність за плідну роботу та вагомий внесок у розвиток студентської науки.
За напрямком «Підприємництво» диплом І ступеня отримала Вікторія Скопик, II ступеня – Дмитро Грицина, III ступеня – Дмитро Піскун (керівники – доценти В.М. Друзюк, О.В. Лисюк, В.Р. Крупа). У напрямку «Економіка та управління у сфері торгівлі» дипломи отримали: І ступеня – Роман Слотвінський, II ступеня – Денис Королишин, III ступеня – Тарас Нестер, IV ступеня – Микола Піщак (керівники – доценти Н.І. Райтер, Н.Б. Зеліско, Н.В. Маркович та проф. Ю.Е. Губені).

Також кафедрою підприємництва та торгівлі проведено секційне засідання студентського наукового товариства в межах Днів студентської науки на тему «Особливості та потенціал соціально-економічного розвитку підприємництва та бізнес-технологій». Завідувач кафедри, проф. Юрій Губені наголосив на значущості студентських досліджень для формування фахових компетентностей. Проф. Ігор Яців акцентував на важливості наукової активності як запоруки професійного зростання.
Студенти презентували результати своїх досліджень у формі змістовних доповідей та презентацій, порушуючи актуальні теми сучасної економіки, підприємництва та інновацій. Особливу увагу привернули доповіді Андрія Лакоцького про розвиток клінінгового бізнесу та Тетяни Стойки щодо економічних тенденцій у сфері торгівлі. Тому Андрія Лакоцького відзначено особливою подякою кафедри.
Наукові зустрічі стали платформою для обміну дослідницькими ідеями, формування міждисциплінарного мислення та популяризації академічної активності молоді. Високий рівень активності учасників, глибина досліджень і жваві обговорення підтвердили актуальність студентської науки як основи наукового розвитку студентської молоді.