Вітаємо студентку II курсу спеціальності «Менеджмент» Яну Мітленко з успішним проходженням відбору на участь у програмі Study Tours to Poland, організаторами якої є Фонд «Борусія» та Фонд «Лідери змін».
Study Tours to Poland (STP) – це півтора тижня інтенсивної пізнавальної програми у міжнародній групі однодумців, під час якої учасникам надається можливість отримати нові знання та вміння, познайомитись з цікавими людьми, відвідати розвиваючі заходи.
Програма кожного візиту має на меті ознайомлення студентів з різними сферами функціонування сучасної Польщі, її центральними, регіональними та місцевими органами адміністрації, економічним та соціальним розвитком, системою освіти, діяльністю громадських та інших організацій, засобами масової інформації, малим та середнім бізнесом, а також з розвитком сучасної польської культури та збереженням культурно-історичної спадщини. Важливим аспектом є також питання членства Польщі в ЄС і того, що виникає з цього досвіду. Не менш важливим є розвиток особистих компетенцій учасників програми.
Колектив кафедри щиро радіє таким успіхам наших студентів, адже це є підтвердженням ефективності роботи, яка щоденно ведеться щодо популяризації міжнародних програм академічної мобільності та участі у них.
28 лютого кафедрою менеджменту імені проф. Є.В. Храпливого для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня спеціальності 073 «Менеджмент» проведено науково-практичний семінар на тему «Бізнес-комунікації в менеджменті». Спікер даного заходу – Остап Халавко, актор Театру ім. Івана Франка (м. Київ), тележурналіст та продюсер групи каналів «UA:Суспільне», автор численних спецпроєктів, дебатів, дискурсів та інтерв’ю, радіоведучий та кіноактор (виконавець головної ролі у фільмі «Пограбування по-українськи»).
Модератором семінару виступила завідувачка кафедри менеджменту ім. проф. Є.В. Храпливого Лілія Войнича.
В рамках заходу спікер поділився багатим життєвим досвідом в різних сферах діяльності та вміло продемонстрував способи представлення себе як особистості, зосередив увагу на ефективних способах та методах комунікації з людьми за межами особистого кола знайомств для набуття корисних зв’язків та провів майстер-клас, як використовувати вже набутий досвід та знання при зміні сфери своєї діяльності. Зустріч завершилася численними запитаннями зі сторони здобувачів до спікера, найбільш дискусійним з яких стало питання стосовно важливості формування та просування себе як бренду.