Наші майбутні фахівці з маркетингу зараз проходять навчальну практику!
Що це означає? Це означає, що наші студенти мають унікальну можливість зануритися в реальне життя маркетингових проєктів, працюючи пліч-о-пліч з викладачами та професіоналами галузі.
Цей практичний досвід допомагає нашим студентам не лише закріпити отримані знання, але й отримати навички, які будуть надзвичайно цінними в їхній майбутній кар’єрі. Вони навчаються мислити критично, працювати в команді та знаходити інноваційні рішення для маркетингових викликів. Ми пишаємося нашими студентами та їхніми досягненнями, адже вони – майбутнє українського маркетингу!
5 червня 2024 року відбулося підсумкове обговорення освітніх програм першого (бакалаврського) рівня вищої освіти «Маркетинг» та другого (магістерського) рівня вищої освіти «Маркетинг».
Впродовж березня 2024 р. у контексті перегляду та внесення змін до освітніх програм відбувалися зустрічі гарантів та членів проєктних груп із представниками бізнесу, здобувачами та академічною спільнотою кафедри. Конструктивні пропозиції та зміни були представлені гарантами освітньо-професійних програм «Маркетинг» першого та другого рівнів вищої освіти к.е.н., доц. Андрієм Линдюком та к.е.н., доц. Юрієм Томашевским на підсумковому обговоренні, яке відбулося у змішаному форматі.
В обговоренні взяли участь члени робочих груп освітніх програм, представники академічної спільноти, стейкхолдери та здобувачі вищої освіти ОП «Маркетинг»:
- д.е.н., проф. НУ «Львівська політехніка» Олена Бочко;
- директор ТОВ «Ренопласт» Павло Залевський;
- виконавчий директор ТОВ «САВ Агро» Андрій Швиднюк;
- директор компанії з міжнародних перевезень Ігор Рурак;
- керівник відділу активних продажів ТОВ «АДС Захід» Роман Думін;
- заступник голови Жовтанецької територіальної громади Степан Янишин;
- керівник рекламної агенції Андрій Рабець;
- керівник маркетингової агенції «Знаєш Agency» Анатолій Маліновський.
Прийняті в процесі обговорення рішення та відповідні зміни будуть внесені до програм.
Доцент нашої кафедри Роман Хірівський взяв участь у міжнародній конференції «На шляху до ЄС – розвиток сільських територій», яка проходила 23 травня в Українському католицькому університеті.
Ця конференція стала майданчиком для фахівців з різних країн, щоб обговорити актуальні питання відновлення та розвитку сільських територій Польщі та України. Учасники конференції поділилися досвідом, кращими практиками та інноваційними рішеннями, спрямованими на покращення життя людей у сільській місцевості.
16 травня наш університет гостинно відчинив двері для майбутніх студентів, які прагнуть долучитися до нашої дружньої родини. Раді були вітати так багато випускників шкіл, які приїхали, щоб дізнатися більше про наші освітні програми та можливості, зокрема і маркетинг!
Особливо яскравим моментом заходу став виступ нашої талановитої студентки-маркетолога Вікторії Набит. Її пісенне вітання зачарувало всіх присутніх і створило атмосферу справжнього свята!
Вікторія не лише показала свій музичний талант, але й продемонструвала, якими різнобічно обдарованими є наші студенти. Саме такі моменти роблять наше університетське життя ще більш яскравим та насиченим.
Дякуємо всім, хто приєднався до нас цього дня! Сподіваємось, що цей день відкритих дверей допоміг випускникам шкіл зробити важливий вибір на користь ЛНУП. Чекаємо на вас у стінах нашого університету вже влітку!
25 квітня відбулись фінальні змагання Спартакіади серед факультетів та коледжів ЛНУП з нагоди відзначення 115-ї річниці від Дня народження Степана Бандери.
Приємно, що у складі факультетської команди, яка здобула перші місця у змаганнях з мініфутболу та легкоатлетичній естафеті з бігу 4х100 м, були студенти нашої кафедри: Андрій Устяк та Дмитро Міхеєв (Марк-21), Назар Сасс та Андріан Лавришин (Мев-51).
Вітаємо переможців! Бажаємо усім нам головної перемоги нашої країни!
19 квітня відбулася цікава зустріч з учнями 5 класу Середньої загальноосвітньої школи № 30 м. Львова, присвячена професії маркетолога. Метою заходу було знайомство школярів з цікавим світом маркетингу.
Під час зустрічі доцент кафедри міжнародних економічних відносин та маркетингу, к.е.н. Юрій Томашевський розповів учням про те, що робить маркетолог, які навички потрібні для цієї професії та які можливості вона може надати у майбутньому. Діти з зацікавленістю слухали про те, як маркетологи допомагають бізнесу привертати увагу клієнтів, розробляючи рекламні кампанії, вивчаючи ринкові тенденції та аналізуючи поведінку споживачів.
В ході розмови учні мали можливість ставити запитання про маркетинг, а також виконувати цікаві завдання, пов’язані з розвитком рекламних ідей.
Зустріч з учнями була дуже позитивною та продуктивною. Багато учасників виявили зацікавленість у вивченні маркетингу та висловили бажання дізнатися більше про цю цікаву професію. Ми сподіваємося, що ця зустріч стала корисним внеском у розвиток світогляду дітей та допомогла їм зрозуміти більше про світ маркетингу.
9 квітня 2024 року кафедра міжнародних економічних відносин та маркетингу ЛНУП підписала угоду про співпрацю з Товариством з обмеженою відповідальністю «Ренопласт». Особливо приємно зазначити, що керівником даного підприємства є колишній випускник кафедри міжнародних економічних відносин та маркетингу Павло Миколайович Залевський. Знання, які він отримав під час навчання в університеті, відіграли важливу роль у формуванні його як висококваліфікованого фахівця та керівника.
Мета цієї угоди полягає в налагодженні тісної співпраці між університетом та підприємством у сфері освіти, підвищенні якості підготовки фахівців та зміцненні зв’язків між наукою та виробництвом. У цьому документі зазначено, що обидві сторони розуміють необхідність і важливість співпраці у справі підготовки та працевлаштування фахівців з вищою освітою та керуються прагненням до взаємовигідних дружніх відносин, співробітництва та партнерства. Такий партнерський підхід створює передумови для реалізації спільних ефективних програм підготовки сучасних фахівців через інтегрований процес навчання, що забезпечить високий рівень теоретичних знань у фундаментальних та спеціалізованих предметах, практичні навички та обмін досвідом роботи. Це сприятиме використанню наших знань та досвіду для вирішення різноманітних завдань, а також для розвитку даного підприємства.
29 березня 2024 року кафедрою міжнародних економічних відносин та маркетингу ЛНУП була проведена зустріч, присвячена обговоренню освітніх програм «Маркетинг» та «Міжнародні економічні відносини» спеціальностей 075 «Маркетинг» та 292 «Міжнародні економічні відносини» із залученням здобувачів вищої освіти. Під час дискусії відбувся обмін думками щодо модернізації змісту освітніх програм в контексті сучасних тенденцій та вимог ринку, а також з урахуванням глобальних викликів.
Гаранти ОП, коротко охарактеризували зміст та особливості освітніх програм, зазначили своє бачення актуальних змін програм, пов’язаних з озвученою міністерством реформою переліку галузей знань і спеціальностей, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої освіти в Україні. Зокрема, гарантами було запропоновано збільшити перелік освітніх компонентів, які будуть викладатися іноземною мовою.
Здобувач вищої освіти Андрій Устяк вніс пропозицію щодо розширення та оновлення вибіркових компонент ОП, зокрема застосування «Мобільного маркетингу»
Напрацьовані в результаті обговорення пропозиції сприятимуть удосконаленню освітнього процесу підготовки фахівців зі спеціальностей 075 «Маркетинг» та 292 «Міжнародні економічні відносини», модернізації ОП та її компонентів.
Сторінка 3 із 13