Колектив кафедри вітає із присвоєнням вченого звання доцента кафедри міжнародних економічних відносин та маркетингу к.е.н. Мар’яну Когут!
Вітаємо Мар’яну Володимирівну і бажаємо подальших наукових і особистих успіхів!

Завідувач кафедри Андрій Линдюк, його аспірант Роман Думін та студенти групи Марк-21 взяли участь у круглому столі «Особливості захисту прав споживачів в умовах воєнного стану», організованому кафедрою підприємництва та торгівлі за участю фахівців Головного управління захисту прав споживачів Держпродспоживслужби.
Дякуємо організаторам за цікаву, змістовну та пізнавальну дискусію!

 


Студент групи Марк-21 Євгеній Костенко взяв участь у X Всеукраїнській студентській науково-практичній конференції на тему «Сучасний менеджмент: витоки, реалії та перспективи розвитку», присвяченій 73-й річниці від дня народження відомого українського вченого-економіста, доктора економічних наук, професора П.С. Березівського.
На конференції було представлено результати цікавого та актуального наукового дослідження на тему «Вплив соціальних мереж на формування та реалізацію маркетингової стратегії ЛНУП».


В межах дисципліни «Мерчандайзинг» 29 січня 2024 року доцентом кафедри міжнародних економічних відносин та маркетингу, к.е.н. Ю.М. Томашевським було проведене відкрите лекційне заняття на тему «Основні елементи атмосфери магазину».
Дисципліна «Мерчандайзинг» є частиною циклу обов’язкових дисциплін професійної підготовки студентів спеціальності 075 «Маркетинг», які навчаються за освітнім рівнем «Бакалавр».
Тема відкритої лекції – «Основні елементи атмосфери магазину». Згідно з планом лекції були висвітлені наступні питання:
1. Атмосфера як фактор створення привабливого образу магазину;
2. Фактори, що формують атмосферу магазину;
3. Чуттєві складові атмосфери магазину.
Лекцію супроводжував влучно підібраний різноманітний презентаційний матеріал, який включав графічні, статистичні та фотографічні дані на зазначену тематику, що дозволило лекторові застосовувати прийоми розповіді, показу, характеристики, пояснення, коментування і зберегти стійку увагу слухачів протягом всього заняття.
На занятті були присутні представники професорсько-викладацького складу кафедри міжнародних економічних відносин та маркетингу. Заняття було проведене на високому педагогічному рівні й одержало схвальні відгуки.

Наша кафедра на замовлення ТОВ «АДС Захід» минулого року провела перший етап дослідження на тему «Аналіз ринку дизайну». Цьогоріч ми його продовжуємо. Тому запрошуємо дизайнерів взяти участь в опитуванні, щоб долучити їх експертну думку та досвід до нашої роботи.
Додатково повідомляємо, що в результаті дослідження буде видано буклет із інформацією про його учасників. Для розміщення Ваших даних у ньому необхідно надіслати свій логотип і контактні дані на електронну пошту Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.. Усі додаткові питання можна з’ясувати за контактними даними кафедри.
Для участі в опитуванні перейдіть, будь ласка, за посиланням: https://docs.google.com/.../116ZZF544cIoHw8naMefJZJO.../edit
Дякуємо за участь у нашому опитуванні!

Наші студенти не лише вивчають теорію, а й практично застосовують свої знання, досліджуючи актуальні теми у галузі маркетингу та міжнародних економічних відносин. Це дозволяє їм розвивати свої таланти та виявляти кращі сторони своєї креативності та аналітичних здібностей.
Сьогодні на кафедрі підведено підсумки 1-го етапу Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт за напрямами «Маркетинг» та «Міжнародні економічні відносини».
Переможцями визначено:
• за напрямом «Міжнародні економічні відносини»:
- 1 місце – студентка групи Мев-41 Вікторія Лизун (науковий керівник – к.е.н., доцент Оксана Булик);
- 2 місце – студентка групи Мев-41 Юлія Головкевич (науковий керівник – к.е.н., в.о. доцента Іванна Гаврилюк);
- 3 місце – студент групи Мев-41 Дмитро Мороз (науковий керівник – ст. викл. Ростислав Федів).
• за напрямом «Маркетинг»:
- 1 місце – студент групи Марк-21 Євгеній Костенко (науковий керівник – к.е.н., доцент Андрій Линдюк);
- 2 місце – студентка групи Марк-31 Ірина Щерба (науковий керівник – к.е.н., доцент Роман Хірівський);
- 3 місце – студентка групи Марк-41 Яна Лукащук (науковий керівник – к.е.н., доцент Юрій Томашевський).
Вітаємо переможців та бажаємо подальших успіхів у науковій діяльності!

На кафедрі відбувся черговий захист кваліфікаційних робіт магістрів.
Вітаємо студентів із успішним завершенням цього етапу їхньої освітньої підготовки! Ми пишаємося вашими досягненнями та бажаємо нових професійних і особистих звершень у майбутньому!


Зважаючи на потреби сучасного ринку праці та інтеграцію до європейського освітнього простору, оновлення освітньої програми «Маркетинг» потребує впровадження сучасних освітніх підходів, зосереджених на формуванні важливих компетентностей. Кафедра міжнародних економічних відносин та маркетингу ставить за мету розвиток цих компетентностей у студентів. Тому важливо, щоб здобувачі освіти не лише знали зміст програми, але й розуміли, як вона може допомогти їм сформувати власну освітню траєкторію. Більше того, активна участь здобувачів у розвитку та вдосконаленні програми зробить її більш ефективною та відповідатиме актуальним потребам. З цією метою 1 лютого 2024 р. відбулося засідання кафедри міжнародних економічних відносин та маркетингу ЛНУП із обговорення проєкту освітніх програм «Маркетинг» за першим (бакалаврським) та другим (магістерським) рівнями вищої освіти. Гарант освітньої програми бакалаврського рівня завідувач кафедри Андрій Линдюк висвітлив основні особливості програм. Особливий акцент був зроблений на унікальності програм, включаючи обов’язкові та вибіркові складові, а також на практичній підготовці студентів. У ході дискусії члени кафедри висловили свої коментарі та надали пропозиції, враховуючи поточні вимоги ринку праці. Проєкт освітньої програми був опублікований на вебсайті університету для обговорення зі зацікавленими сторонами та здобувачами вищої освіти.


18 грудня 2023 р. завідувач кафедри Андрій Линдюк та доцент кафедри Юрій Томашевський зустрілись із представницею продуктової IT-компанії Datawiz.io Оленою Дзюбан, з якою обговорили освітні програми спеціальності 075 «Маркетинг», які реалізовуються на кафедрі. Також в ході зустрічі було напрацьовано напрями подальшої прикладної співпраці.

Зазначимо, що Datawiz.io надає онлайн-сервіси для збору та аналітики даних в ритейлі. Сервіси цієї компанії продаються в більш ніж 17 країнах світу і допомагають мережам використовувати дані продажів для збільшення прибутку, зменшення втрат, планування маркетингових заходів та оптимізації асортименту.

 


11 грудня 2023 р. на кафедрі відбулась VII Всеукраїнська науково-практична конференція «Трансформаційні зміни національної економіки в умовах євроінтеграції», в якій взяли участь понад 50 учасників з 18 наукових інституцій України.

Було підготовлено чимало актуальних та цікавих матеріалів, частину з яких було презентовано. З вітальним словом до учасників конференції звернувся декан факультету управління, економіки та права ЛНУП Володимир Ковалів. Також виступи мали д.е.н., професори НУ «Львівська політехніка» Світлана Гринкевич та Віталій Бойко, д.е.н., професори Львівського національного університету природокористування Юрій Губені та Георгій Черевко. В обговоренні взяли участь науковці з інших навчальних закладів, які мали конструктивні пропозиції.

Загалом наукова конференція пройшла в професійній та дружній атмосфері.

Оргкомітет конференції дякує усім учасникам! І у ці передноворічні дні бажаємо усім наукових та творчих успіхів, ну і, звичайно, миру нам усім!