9 квітня 2024 року кафедра міжнародних економічних відносин та маркетингу ЛНУП підписала угоду про співпрацю з Товариством з обмеженою відповідальністю «Ренопласт». Особливо приємно зазначити, що керівником даного підприємства є колишній випускник кафедри міжнародних економічних відносин та маркетингу Павло Миколайович Залевський. Знання, які він отримав під час навчання в університеті, відіграли важливу роль у формуванні його як висококваліфікованого фахівця та керівника.
Мета цієї угоди полягає в налагодженні тісної співпраці між університетом та підприємством у сфері освіти, підвищенні якості підготовки фахівців та зміцненні зв’язків між наукою та виробництвом. У цьому документі зазначено, що обидві сторони розуміють необхідність і важливість співпраці у справі підготовки та працевлаштування фахівців з вищою освітою та керуються прагненням до взаємовигідних дружніх відносин, співробітництва та партнерства. Такий партнерський підхід створює передумови для реалізації спільних ефективних програм підготовки сучасних фахівців через інтегрований процес навчання, що забезпечить високий рівень теоретичних знань у фундаментальних та спеціалізованих предметах, практичні навички та обмін досвідом роботи. Це сприятиме використанню наших знань та досвіду для вирішення різноманітних завдань, а також для розвитку даного підприємства.


Студентка нашої кафедри, староста групи Мев-41 Вікторія Лизун успішно пройшла другий тур конкурсу Стипендіальної програми «Завтра.UA» і стала учасником третього, фінального, туру конкурсу.
Вітаємо Вікторію та її наукового керівника доцента Оксану Булик! Бажаємо перемоги й отримання річної стипендії!


28 березня 2024 року кафедрою міжнародних економічних відносин та маркетингу ЛНУП була проведена зустріч, присвячена обговоренню освітньої програми «Міжнародні економічні відносини» рівня вищої освіти «Магістр» спеціальності 292 «Міжнародні економічні відносини» із залученням стейкхолдерів. Під час дискусії відбувся обмін думками щодо модернізації змісту освітньої програми в контексті сучасних тенденцій та вимог ринку, а також з урахуванням глобальних викликів.
Гарант ОП, доцент Юрій Томашевський, коротко охарактеризував зміст та особливості освітньої програми, зазначив своє бачення актуальних змін програми, пов’язаних з озвученою міністерством реформою переліку галузей знань і спеціальностей, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої освіти в Україні. Зокрема, гарантом було запропоновано збільшити перелік освітніх компонентів, які будуть викладатися іноземною мовою.
Напрацьовані в результаті обговорення пропозиції сприятимуть удосконаленню освітнього процесу підготовки фахівців зі спеціальності 292 «Міжнародні економічні відносини», модернізації ОП та її компонентів.


Колектив кафедри вітає із присвоєнням вченого звання доцента кафедри міжнародних економічних відносин та маркетингу к.е.н. Мар’яну Когут!
Вітаємо Мар’яну Володимирівну і бажаємо подальших наукових і особистих успіхів!

Завідувач кафедри Андрій Линдюк, його аспірант Роман Думін та студенти групи Марк-21 взяли участь у круглому столі «Особливості захисту прав споживачів в умовах воєнного стану», організованому кафедрою підприємництва та торгівлі за участю фахівців Головного управління захисту прав споживачів Держпродспоживслужби.
Дякуємо організаторам за цікаву, змістовну та пізнавальну дискусію!

 


Студент групи Марк-21 Євгеній Костенко взяв участь у X Всеукраїнській студентській науково-практичній конференції на тему «Сучасний менеджмент: витоки, реалії та перспективи розвитку», присвяченій 73-й річниці від дня народження відомого українського вченого-економіста, доктора економічних наук, професора П.С. Березівського.
На конференції було представлено результати цікавого та актуального наукового дослідження на тему «Вплив соціальних мереж на формування та реалізацію маркетингової стратегії ЛНУП».


В межах дисципліни «Мерчандайзинг» 29 січня 2024 року доцентом кафедри міжнародних економічних відносин та маркетингу, к.е.н. Ю.М. Томашевським було проведене відкрите лекційне заняття на тему «Основні елементи атмосфери магазину».
Дисципліна «Мерчандайзинг» є частиною циклу обов’язкових дисциплін професійної підготовки студентів спеціальності 075 «Маркетинг», які навчаються за освітнім рівнем «Бакалавр».
Тема відкритої лекції – «Основні елементи атмосфери магазину». Згідно з планом лекції були висвітлені наступні питання:
1. Атмосфера як фактор створення привабливого образу магазину;
2. Фактори, що формують атмосферу магазину;
3. Чуттєві складові атмосфери магазину.
Лекцію супроводжував влучно підібраний різноманітний презентаційний матеріал, який включав графічні, статистичні та фотографічні дані на зазначену тематику, що дозволило лекторові застосовувати прийоми розповіді, показу, характеристики, пояснення, коментування і зберегти стійку увагу слухачів протягом всього заняття.
На занятті були присутні представники професорсько-викладацького складу кафедри міжнародних економічних відносин та маркетингу. Заняття було проведене на високому педагогічному рівні й одержало схвальні відгуки.

Наша кафедра на замовлення ТОВ «АДС Захід» минулого року провела перший етап дослідження на тему «Аналіз ринку дизайну». Цьогоріч ми його продовжуємо. Тому запрошуємо дизайнерів взяти участь в опитуванні, щоб долучити їх експертну думку та досвід до нашої роботи.
Додатково повідомляємо, що в результаті дослідження буде видано буклет із інформацією про його учасників. Для розміщення Ваших даних у ньому необхідно надіслати свій логотип і контактні дані на електронну пошту Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.. Усі додаткові питання можна з’ясувати за контактними даними кафедри.
Для участі в опитуванні перейдіть, будь ласка, за посиланням: https://docs.google.com/.../116ZZF544cIoHw8naMefJZJO.../edit
Дякуємо за участь у нашому опитуванні!

Наші студенти не лише вивчають теорію, а й практично застосовують свої знання, досліджуючи актуальні теми у галузі маркетингу та міжнародних економічних відносин. Це дозволяє їм розвивати свої таланти та виявляти кращі сторони своєї креативності та аналітичних здібностей.
Сьогодні на кафедрі підведено підсумки 1-го етапу Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт за напрямами «Маркетинг» та «Міжнародні економічні відносини».
Переможцями визначено:
• за напрямом «Міжнародні економічні відносини»:
- 1 місце – студентка групи Мев-41 Вікторія Лизун (науковий керівник – к.е.н., доцент Оксана Булик);
- 2 місце – студентка групи Мев-41 Юлія Головкевич (науковий керівник – к.е.н., в.о. доцента Іванна Гаврилюк);
- 3 місце – студент групи Мев-41 Дмитро Мороз (науковий керівник – ст. викл. Ростислав Федів).
• за напрямом «Маркетинг»:
- 1 місце – студент групи Марк-21 Євгеній Костенко (науковий керівник – к.е.н., доцент Андрій Линдюк);
- 2 місце – студентка групи Марк-31 Ірина Щерба (науковий керівник – к.е.н., доцент Роман Хірівський);
- 3 місце – студентка групи Марк-41 Яна Лукащук (науковий керівник – к.е.н., доцент Юрій Томашевський).
Вітаємо переможців та бажаємо подальших успіхів у науковій діяльності!

На кафедрі відбувся черговий захист кваліфікаційних робіт магістрів.
Вітаємо студентів із успішним завершенням цього етапу їхньої освітньої підготовки! Ми пишаємося вашими досягненнями та бажаємо нових професійних і особистих звершень у майбутньому!