Розвиток вищої освіти вимагає формування освітніх програм з урахуванням світових і національних тенденцій економіки. З метою підвищення конкурентоспроможності системи підготовки фахівців у Львівському національному університеті природокористування розробники освітніх програм беруть до уваги рекомендації роботодавців та стейкхолдерів.
Впродовж січня і лютого 2023 року робочі групи обговорювали зміни структури та контенту освітніх програм «Облік і оподаткування» першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівнів.
Від студентів бакалаврського рівня поступила пропозиція перегрупувати обов’язкові та вибіркові дисципліни з метою збільшення серед обов’язкових компонентів професійної підготовки таких, що націлені на досягнення програмних результатів у сфері оподаткування.
Здобувачі освітнього ступеня «Магістр» запропонували у перелік вибіркових дисциплін фахової підготовки включити освітні компоненти «Податковий консалтинг», «Цифровий облік» та «Облік цифрових активів». Також поступила пропозиція розширити перелік вибіркових освітніх компонентів для першого (бакалаврського) рівня і включити такі дисципліни: «Облік і оподаткування інтернет-торгівлі», «Облік у системі електронної комерції».
Представники територіальних громад через поглиблене вивчення особливостей обліку в ОТГ рекомендують розширити контент навчальної дисципліни «Облік в установах державного сектору» для бакалаврського рівня.
У зв’язку з особливостями сучасної міжнародної торгівлі від ТОВ «Tecnocap UA» поступила пропозиція про перегляд контенту освітнього компонента «Облік і оподаткування експортно-імпортних операцій» для другого (магістерського) рівня та включення теми, яка би стосувалася обліку міжнародних автотранспортних перевезень.
Спираючись на досвід вітчизняних та зарубіжних закладів вищої освіти, робочі групи наголосили, що було б доцільно, щоб опанування освітніх компонентів забезпечувало також формування у здобувачів освіти soft skills.
Загалом сторони дійшли висновку, що за умови врахування пропозицій освітні програми «Облік і оподаткування» першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівнів зі спеціальності «Облік і оподаткування» забезпечать досягнення програмних результатів навчання, формування у здобувачів освіти загальних та професійних компетентностей, стимулювання наукової активності студентів та вибір ними освітньої траєкторії.