18 квітня 2024 року на кафедрі агроінженерії та технічного сервісу ім. професора Олександра Семковича Львівського НУП відбулося у змішаному форматі обговорення освітніх програм підготовки фахівців першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівнів вищої освіти за спеціальністю 208 «Агроінженерія». В ньому взяли участь представники академічної спільноти, роботодавці та здобувачі вищої освіти Львівського НУП, зокрема:
- Руслан Кірчук – декан факультету аграрних технологій та екології Луцького національного технічного університету;
- Василь Сацюк – завідувач кафедри аграрної інженерії імені професора Г.А. Хайліса Луцького національного технічного університету;
- Ростислав Кудринецький – провідний науковий співробітник відділу моделювання технологічних процесів у рослинництві Інституту механіки та автоматики агропромислового виробництва Національної академії аграрних наук;
- Віктор Днесь – завідувач відділу моделювання технологічних процесів у рослинництві Інституту механіки та автоматики агропромислового виробництва Національної академії аграрних наук;
- Андрій Нетлюх – старший інженер з експлуатації сільськогосподарської техніки компанії «Контінентал Фармерз Груп»;
- Володимир Кульматицький – керівник з координації робіт з ремонту та обслуговування техніки ТОВ «Цеппелін Україна»;
- Олександр Радкевич – керівник ДП «Роберт Бош Продакшн Україна»;
- Дмитро Сіка – торговий агент відділу збуту с.-г. техніки ТОВ «Техноторг»;
- Любомир Федецький – власник сімейної ферми;
- Андрій Магера – інженер з діагностування Львівського представництва ТОВ «Компанія ЛАН»;
- Павло Остапчук – інженер Львівського представництва ТОВ «Компанія ЛАН».
Гарант освітніх програм другого (магістерського) рівня доцент Володимир Буртак та гарант першого (бакалаврського) рівня вищої освіти доцент Руслан Барабаш озвучили основні засади освітніх програм та запропонували всім учасникам висловити свої побажання, зауваження та рекомендації щодо структури, змісту та конкретних кроків для їх удосконалення.
В ході обговорення було запропоновано конкретні рекомендації з удосконалення освітніх програм в цілому та їх окремих освітніх компонентів. Вони стосувались більш поглибленого вивчення окремих складових систем точного землеробства, технічного сервісу та обслуговування сільськогосподарської техніки, принципів ощадного виробництва та стандартів якості, роботизованих агросистем тощо.
Усі пропозиції й побажання будуть узагальнені та запропоновані до внесення в освітні програми підготовки фахівців за спеціальністю 208 «Агроінженерія».